Κάτω από αυτήν τη δύσκολη συγκυρία για τον τουρισμό, αποκτά ιδιαίτερη σημασία η ολοκλήρωση και παρουσίαση του τελευταίου θεματικού βίντεο, που προβάλλει το συνεδριακό προφίλ τής Θεσσαλονίκης. Αποτελεί ένα νέο εργαλείο για το αποτελεσματικό μάρκετινγκ του προορισμού, που θα είναι απαραίτητο τους επόμενους μήνες.
Στο πλαίσιο αυτό, ο δήμος Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau παρουσίασαν σήμερα το έβδομο και τελευταίο θεματικό βίντεο, με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά τού οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού, που υλοποιήθηκε ως μέρος τού προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Τα δυνατά σημεία
Με στρατηγικό στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε έναν δυναμικό και ανερχόμενο προορισμό, το βίντεο εστιάζει στην προβολή τής πόλης ως ενός σύγχρονου, μοντέρνου και ζωντανού αστικού κέντρου. Σε μόλις ένα λεπτό και 29 δευτερόλεπτα αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τής Θεσσαλονίκης και παρουσιάζονται με μοναδικό τρόπο στον θεατή σπουδαία σημεία ενδιαφέροντος, συνεδριακές υποδομές, στιγμές από την καθημερινότητα στην πόλη, εμπειρίες που αξίζει κάποιος να ζήσει και γεύσεις τις οποίες κάποιος πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσει.
Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσεται ο εξοπλισμός και η λειτουργία με εξειδικευμένα στελέχη των δύο Tourist Information Centers, στην πλατεία Αριστοτέλους και στο Βασιλικό Θέατρο, τα οποία, με τα σημερινά δεδομένα, παραμένουν κλειστά ώς τις 30 Απριλίου.
Όπως σημειώνουν στελέχη τού δήμου, «με σωστό σχεδιασμό, στοχευμένες κινήσεις, συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων, αποτελεσματική χρήση εργαλείων και προϋπολογισμών και προσαρμογή στις διεθνείς κατευθύνσεις και τάσεις τής αγοράς, θα αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες αυτής της πρωτοφανούς παγκόσμιας κρίσης. Και θα είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε αποτελεσματικά, όλοι μαζί, για την προώθηση της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια συνεδριακή αγορά, όταν αυτό θα είναι αναγκαίο περισσότερο από ποτέ».
Δείτε το καινούργιο βίντεο εδώ: