fbpx

Citymagthess.gr

«Εσείς, πώς θα θέλατε το μετρό στη Θεσσαλονίκη;»

Μοιραστείτε το

Να διαθέσουν 20 δευτερόλεπτα από τον χρόνο τους, ώστε στα επόμενα έτη να μπορούν να μετακινούνται «πράσινα», γρήγορα και με ασφάλεια προς τον προορισμό τους, κάλεσε τους πολίτες και τους επισκέπτες τής Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας για τη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό τής πόλης – ΜΑΜΘ (κυκλοφοριακή μελέτη) που υλοποιεί η εταιρεία, για πρώτη φορά ύστερα από 20 χρόνια.

«Μέχρι τον Δεκέμβριο φέτος πρέπει να συγκεντρώσουμε απαντήσεις σε περισσότερα από 120.000 ερωτηματολόγια, με χρήσιμες πληροφορίες για τις μετακινήσεις Θεσσαλονικέων και επισκεπτών τής πόλης», τόνισε σε σημερινές του δηλώσεις ο κ. Ταχιάος – και πρόσθεσε: «Είναι πολύ βασικό να ‘τρέξουν’ οι επεκτάσεις τού μετρό. Και, ενώ ενώ υπάρχει η διαίσθηση για το πού πρέπει να επεκταθεί –προτεραιότητα η βορειοδυτική Θεσσαλονίκη–, αν δεν μπορούμε να αποδείξουμε με αριθμούς το ένστικτό μας ούτε η ΕΕ θα μας δώσει χρηματοδότηση ούτε και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων δάνειο».

Με ορίζοντα το τέλος τού 2023

Όπως διευκρίνισε, η Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκίνησε να «τρέχει» στις 20 Σεπτεμβρίου, υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος τού 2023, ενώ η συλλογή στοιχείων θα γίνεται μέχρι και τον Δεκέμβριο φέτος. Η δε υλοποίησή της αφορά τέσσερις έρευνες πεδίου: μία αφορά οδηγούς οχημάτων ή δικύκλων που κινούνται στους δρόμους τού πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, με στόχο τη συμπλήρωση 100.000 ερωτηματολογίων. Η δεύτερη, 12.000 νοικοκυριά. Η τρίτη τους μετακινούμενους με όλες τις λεωφορειογραμμές τού ΟΑΣΘ. Και η τέταρτη, συγκέντρωση απαντήσεων σε κομβικά σημεία τής πόλης, όπως ο σταθμός των ΚΤΕΛ και το αεροδρόμιο. Στο πλαίσιο υλοποίησης της ΜΑΜΘ προβλέπονται περί τις 700 συνεντεύξεις σε πεζούς και ποδηλάτες.

Προς νέο τοπίο στις μετακινήσεις

Η ΜΑΜΘ, όπως σημείωσε ο κ. Ταχιάος, γίνεται στο πλαίσιο της αναδιάταξης των συγκοινωνιών τής πόλης ενόψει της λειτουργίας τού μετρό και είναι ουδέτερη, ενώ διενεργείται σε ολόκληρο το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης.

Για την επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», ο κ. Ταχιάος επισήμανε ότι «αυτό το έργο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά και πρόκειται για ένα πρότζεκτ άλλης αναπτυξιακής διάστασης, πιο επιθετικής, έναντι αυτής της εξυπηρέτησης του κοινού».

Μεταξύ άλλων, στις δηλώσεις του ο επικεφαλής τής Αττικό Μετρό σημείωσε ότι το κλιμάκιο της εταιρείας που «τρέχει» τη ΜΑΜΘ στο πεδίο αφορά εμβολιασμένους συνεργάτες τής εταιρείας και πιστοποιημένους, οι οποίοι φορούν τα σχετικά διακριτικά σήματα.


Μοιραστείτε το
Scroll to Top

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική απορρήτου.

Ρυθμίσεις Cookies

Παρακάτω μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies θα επιτρέψετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Πατήστε στην αποθήκευση ρυθμίσεων για να εφαρμόσετε την επιλογή σας.

ΛειτουργικάΗ ιστοσελίδα για να δουλέψει χρησιμοποιεί κάποια απαραίτητα λειτουργικά cookies.

ΣτατιστικάΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για στατιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο που σας προσφέρουμε.

Κοινωνικά ΔίκτυαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies από τα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε περιεχόμενο από πλατφόρμες όπως το YouTube και το FaceBook. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΔιαφημίσειςΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για διαφημιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΆλλαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί και ορισμένα cookies από υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες