fbpx

Citymagthess.gr

Η νέα εποχή της Metlen: «Αλλάζουμε σελίδα, χωρίς να αλλάζουμε το DNA μας»

Μοιραστείτε το

Μόλις λίγους μήνες μετά, «εγένετο Μetlen: και έχουμε ένα όνομα όσο διεθνές χρειάζεται και όσο συνδεδεμένο πρέπει να είναι με την ιστορία της εταιρείας, ένα όνομα που αποδίδει σεβασμό σε αυτό που είμαστε και κάνουμε, αλλά και εύηχο, που μας δίνει τη δυνατότητα να βγαίνουμε στις αγορές με ένα αποτύπωμα» σημείωσε ο κ.Καλαφατάς στη διάρκεια της εκδήλωσης, η οποία απευθυνόταν σε στελέχη και εργαζομένους της εταιρείας.

Ακόμη πιο υψηλές κορυφές

Την εκτίμηση ότι η νέα επωνυμία της εταιρείας θα την οδηγήσει στην κατάκτηση ακόμη πιο υψηλών κορυφών και σημαντικών σταθμών εντός και εκτός των συνόρων, ανοίγοντας νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, διατύπωσε η Βίβιαν Μπουζάλη, γενική διευθύντρια Επικοινωνίας και Στρατηγικής Μάρκετινγκ της Metlen. «Πρόκειται», όπως είπε, «για μια νέα εποχή, που θα αποδείξει ότι η εταιρεία πρωταγωνιστεί στις εξελίξεις και ότι θα αποκτήσει περαιτέρω ισχυρή διεθνή παρουσία σε ακόμα περισσότερες χώρες».

«Συνδυάζοντας μέταλλα και ενέργεια, η Metlen δίνει έμφαση στις συνέργειες, επιτρέποντας στις δραστηριότητές της να υποστηρίζουν η μία την άλλη. Πρόκειται για μια εταιρεία που συνδυάζει αρμονικά την ενέργεια και τα μέταλλα, τις ελληνικές ρίζες με τη διεθνή προοπτική, τον δυναμισμό της πρωτοπορίας με την τεχνογνωσία της βαθιάς εμπειρίας. Αυτήν την ποιότητα και αυτήν την αξία κρατάμε ως παρακαταθήκη, για να προχωρήσουμε μπροστά. Αλλάζουμε επωνυμία, διατηρούμε όμως όλα όσα αποτέλεσαν τον πυρήνα της επιτυχίας μας: την τόλμη, την αποφασιστικότητα, την επινοητικότητα, τη σκληρή δουλειά, την επιμονή, την υψηλή τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα. Και όλα αυτά τα εξελίσσουμε στην αιχμή του δόρατος, έτσι ώστε να μπορούμε να ξεπερνάμε κάθε δυσκολία. Όσο μακριά κι αν φτάσει η εταιρεία μας, όμως, πάντοτε θα έχει εδώ τον πυρήνα της ύπαρξής της: εδώ, στην Ελλάδα, απ’ όπου άρχισαν όλα, και εδώ, στη Θεσσαλονίκη, όπου έχει τη ρίζα της μία από τις πιο εξωστρεφείς δραστηριότητές μας: αυτή των ανανεώσιμων πηγών» υπογράμμισε η κυρία Μπουζάλη.

Μια δύσκολη δοκιμασία, 26 διαφορετικά ονόματα και ένας αστέρας νετρονίων

Η γενική διευθύντρια Επικοινωνίας και Στρατηγικής Μάρκετινγκ της Metlen χαρακτήρισε ως «δύσκολη δοκιμασία για όλους» τη διαδικασία μετάβασης στο νέο όνομα, το οποίο τελικά ήταν προσωπική επιλογή του ίδιου του προέδρου της εταιρείας, Ευάγγελου Μυτιληναίου.

«Όλη η ανωτάτη ιεραρχία βοήθησε, ώστε να καταφέρουμε να βρούμε ποιο είναι αυτό το νέο όνομα. Το ‘Μυτιληναίος’ ήταν ένα όνομα το οποίο ήταν πασίγνωστο και ιδιαίτερα αγαπητό, οπότε δεν ήταν πάρα πολύ εύκολο να κάνουμε το βήμα. Μας πήρε ενάμιση χρόνο, νομίζω… Δοκιμάσαμε συνολικά 26 ονόματα[…], για να μπορέσουμε να έχουμε το ίδιο όνομα σε 40 χώρες. Και καταλήξαμε σε δύο, για να φτάσουμε τελικά στο Metlen, το οποίο το βρήκε ο ίδιος ο πρόεδρος – είχαμε φτάσει κοντά σε ένα άλλο όνομα και το Metlen ήταν μια έμπνευση του Ευάγγελου Μυτιληναίου» υπογράμμισε.

Ως προς τον νέο λογότυπο της εταιρείας, η κυρία Μπουζάλη επισήμανε ότι το σύμβολο αυτό συνδυάζει την κύρια πηγή ενέργειας του πλανήτη μας, τον Ήλιο, με την οπτική μεταφορά ενός πάλσαρ, δηλαδή ενός περιστρεφόμενου αστέρα νετρονίων που εκπέμπει δέσμες ενέργειας από τους πόλους του.

«Το παζλ συμβολίζει ένα δίδυμο αστέρι που αποτελείται από πολλά ξεχωριστά στοιχεία που ενώνονται και λειτουργούν αρμονικά. Με την ικανότητα, όμως, να μπορούν να κινούνται δυναμικά, όταν αυτό χρειάζεται. Αυτό λοιπόν το σύμβολο αντικατοπτρίζει την ευελιξία, την προσαρμοστικότητα, την εξέλιξη, καθώς και την ενέργεια των ανθρώπων μας» εξήγησε.

Νέα αρχή αποτελεί για την εταιρεία η αλλαγή του ονόματός της σε Metlen «…και μια νέα αρχή σημαίνει ότι κάνεις πολύ περισσότερα πράγματα από αυτά που έχεις κάνει μέχρι τώρα» επισήμανε ο Νίκος Παπαπέτρου, εκτελεστικός διευθυντής της M Renewables, η οποία έχει παρουσία σε 32 χώρες και πέντε ηπείρους, απασχολεί χίλιους εργαζομένους και έχει δουλέψει με τις μεγαλύτερες εταιρείες της ενεργειακής μετάβασης παγκοσμίως.

Στη σημασία του ανθρώπινου ταλέντου αναφέρθηκε η Chief People Officer της εταιρείας, Σάρα Φιδέλη, η οποία σημείωσε πως είναι σημαντικό να υπάρχει ευθυγράμμιση της στρατηγικής για το ανθρώπινο δυναμικό με τους επιχειρηματικούς στόχους: «Επενδύοντας στους ανθρώπους, επενδύουμε στο όραμα της εταιρείας μας» κατέληξε.


Μοιραστείτε το
Scroll to Top

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική απορρήτου.

Ρυθμίσεις Cookies

Παρακάτω μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies θα επιτρέψετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Πατήστε στην αποθήκευση ρυθμίσεων για να εφαρμόσετε την επιλογή σας.

ΛειτουργικάΗ ιστοσελίδα για να δουλέψει χρησιμοποιεί κάποια απαραίτητα λειτουργικά cookies.

ΣτατιστικάΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για στατιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο που σας προσφέρουμε.

Κοινωνικά ΔίκτυαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies από τα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε περιεχόμενο από πλατφόρμες όπως το YouTube και το FaceBook. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΔιαφημίσειςΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για διαφημιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΆλλαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί και ορισμένα cookies από υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες