Με επαναπροσέγγιση των όρων τού μάρκετινγκ, νέους τρόπους προβολής, συνεργασία των τοπικών φορέων και την ασφάλεια να τίθεται στο επίκεντρο θα γίνει η μετάβαση στη λεγόμενη «επόμενη ημέρα», σύμφωνα με όσα προτείνει το πλάνο τής ισπανικής εταιρείας «Global Journey Consulting».
«Πρόκειται για ένα πλάνο δράσεων που προτείνεται στο πλαίσιο των συζητήσεων που γίνονται για την προετοιμασία τής ‘επόμενης ημέρας’, σε συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, με τον οποίο τόσο η συγκεκριμένη εταιρεία όσο και ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι συνεργαζόμενα μέλη», όπως επισημαίνει η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.
«Η μελέτη σκιαγραφεί τα μέχρι τώρα δεδομένα και δίνει αναλυτικά στοιχεία για την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα σενάρια που παρατίθενται και περιγράφουν μιαν αρκετά μεγάλη γκάμα πιθανών εξελίξεων. Όλα αυτά μπορεί να αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο για τους επαγγελματίες και τους φορείς που προσπαθούν να προετοιμαστούν για την επόμενη μέρα», σημείωσε μιλώντας στο ΑΜΠΕ η κυρία Πατουλίδου, εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι η Ελλάδα, ως χώρα σοβαρή και υπεύθυνη, θα καταφέρει να επανακάμψει με συντονισμένες κινήσεις συνεργασίας από αυτήν την πρωτοφανή κρίση που προκάλεσε η πανδημία τής Covid-19.
Η μελέτη είναι διαθέσιμη από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης για όλους τους φορείς και επαγγελματίες τού τουρισμού.