Οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν δύο ημέρες και θα εκτελεστούν από το ύψος τού Ερυθρού Σταυρού ώς τη Δημητρίου Γούναρη, με τον ποδηλατόδρομο να είναι διπλής κατεύθυνσης. Με την ολοκλήρωση των έργων στη λεωφόρο Νίκης, σειρά θα πάρει η λεωφόρος Κωνσταντίνου Καραμανλή, όπου και εκεί θα δημιουργηθεί ποδηλατόδρομος μήκους τριών χιλιομέτρων στη δεξιά λωρίδα και στις δύο κατευθύνσεις τού δρόμου.
«Και στη λεωφόρο Νίκης και στην Κωνσταντίνου Καραμανλή και αργότερα στη Γιαννιτσών, την οποία μελετάμε, θα γίνει ανακατασκευή τού οδοστρώματος. Θα ξυθεί ο δρόμος και θα ασφαλτοστρωθεί, ενώ ο ποδηλατόδρομος θα ‘απομονωθεί’ από την κυκλοφορία με εύκαμπτα πασαλάκια», δήλωσε ο συνεργάτης τού δημάρχου Θεσσαλονίκης για θέματα Βιώσιμης Κινητικότητας, Δημήτρης Μήτρου.
Με αυστηρή επιτήρηση
Αναφορικά με τον ποδηλατόδρομο της παραλιακής, ο κ. Μήτρου εξήγησε ότι η αριστερή λωρίδα θα αστυνομεύεται, ώστε να μη καταλαμβάνεται από παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα και να μη δημιουργούνται κυκλοφοριακά προβλήματα, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής: «Θα υπάρχει αυστηρή επιτήρηση από τη Δημοτική Αστυνομία και την Τροχαία», είπε χαρακτηριστικά, ενώ για την τροφοδοσία των καταστημάτων πρόσθεσε ότι «εξυπηρετούνται σε συγκεκριμένες ώρες, υπάρχει πρόβλεψη και γι’ αυτό».
Στη Νέα Εγνατία
Όσο για τη λεωφόρο Κωνσταντίνου Καραμανλή, οι εργασίες θα γίνουν από την Καυτανζόγλου ώς και τη Βούλγαρη: «Προσπαθούμε να πάρουμε μέτρα για ένα κομμάτι τού πληθυσμού που φοβάται να ανεβεί στα αστικά λεωφορεία και δεν έχει αυτοκίνητο. Δίνεται η δυνατότητα σ’ αυτούς τους ανθρώπους να χρησιμοποιήσουν ένα φθηνό μέσο μεταφοράς, για να κάνουν τη δουλειά τους σ’ αυτήν την υγειονομική κρίση», συμπλήρωσε ο κ. Μήτρου.
Στην επέκταση του δικτύου ποδηλατοδρόμων τού δήμου Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε μέσω του «Πρακτορείου 104,9 Fm» ο επικεφαλής τής παράταξης «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα», Βασίλης Γάκης. Δήλωσε υπέρ των εναλλακτικών μέσων μετακίνησης των πολιτών, ωστόσο υποστήριξε ότι υπάρχουν ελλείψεις στις μελέτες από την πλευρά τής διοίκησης: «Έχω μια μικρή επιφύλαξη περί του εάν η Κωνσταντίνου Καραμανλή ενδείκνυται γι’ αυτού του είδους τη δράση. Είμαστε υπέρ των μέτρων, αλλά με επιφυλάξεις. Ουδείς είναι αντίθετος να δημιουργηθούν εναλλακτικά μέσα μετακίνησης των πολιτών. Οι λεπτομέρειες είναι, πολλές φορές, που σκοτώνουν τη συναίνεση», είπε ο κ. Γάκης. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ.