«ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. ΕΝΑ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ».
Έχετε ακούσει ποτέ τον όρο «business branding»; Αν είχατε μια δική σας επιχείρηση, αν ήταν σημαντικό για εσάς οι πελάτες σας να αναγνωρίζουν την ταυτότητά της, τότε θα ήσασταν εξοικειωμένοι με τον όρο. Ειδικά μετά το χτύπημα που δέχτηκαν το τελευταίο διάστημα πολλές επιχειρήσεις λόγω του lockdown, πολλοί επαγγελματίες θα σκεφτούν τρόπους για ένα επιτυχημένο restart. Ένα εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει είναι το επαγγελματικό βίντεο.
Το βίντεο είναι ένα δυναμικό μέσο, που βοηθά στη δημιουργία και την καθιέρωση εταιρικής εικόνας. Ένα εταιρικό βίντεο είναι το «διαβατήριο» μιας εταιρείας στον κόσμο: αντανακλά την εικόνα και την προσωπικότητα μιας επιχείρησης.

Σύμφωνα με τον Βαγγέλη Ξανθόπουλο, ιδρυτή τής «Xlens Productions» (μιας εταιρείας που εξειδικεύεται στη δημιουργία εταιρικών βίντεο και που, φυσικά, ακολουθώντας την αγορά, κάνει κι αυτή το δικό της restart), «οι πελάτες σας θέλουν να ξέρουν δύο πράγματα: τι είναι αυτό που προσφέρετε και πώς αυτοί θα επωφεληθούν από αυτό. Και θα ήθελαν να το ξέρουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Ένα εταιρικό βίντεο είναι ο πιο αποδοτικός τρόπος για να κάνετε ακριβώς αυτό. Το να περάσει κάποιος επισκέπτης από τη ιστοσελίδα σας είναι το εύκολο κομμάτι τής υπόθεσης: το να μείνει όμως και να ενδιαφερθεί είναι το δύσκολο, αλλά ουσιαστικό μέρος. Ποιος θα ήθελε να διαβάζει ατελείωτα κείμενα, ενώ μπορεί, με το πάτημα ενός κουμπιού, να ενημερωθεί για το ποιοι είστε και τι κάνετε; Μία εικόνα χίλιες λέξεις – κι ένα βίντεο, μία ολόκληρη βιβλιοθήκη. Ο άνθρωπος μαθαίνει πολύ γρηγορότερα βλέποντας παρά διαβάζοντας».
Αν, λοιπόν, θέλετε να δείξετε στον κόσμο την εικόνα και την προσωπικότητα της επιχείρησής σας, να κρατήσετε τους επισκέπτες τής ιστοσελίδας σας για περισσότερο χρόνο, να τους ενημερώσετε για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρετε, ίσως πρέπει να σκεφτείτε τη δημιουργία ενός εταιρικού βίντεο. Με αφορμή το restart, ίσως θα ήταν χρήσιμο κι ένα… refresh τής εταιρικής σας εικόνας.