ΣΤΟ «ZAPHIRA HAIR AND BEAUTY» Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΜΙΑΣ ΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ SPA, ΜΕ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΧΤΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΗ ΣΧΕΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ. ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ, ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ, ΧΑΡΗ ΣΤΗ LOYALTY POINT SYSTEM CARD, ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ.
Τον Νοέμβριο του 1996, η Ζαφείρα Μπουγιούκα δημιουργεί το «Zaphira Hair and Beauty», ένα boutique κομμωτήριο – το πρώτο στην Ελλάδα με εξειδίκευση στην ανάλυση total look (προσωπολογία – χρωματολογία). Πρωταρχικό ενδιαφέρον αποτελεί η διαπροσωπική σχέση, για την ικανοποίηση των αναγκών κάθε γυναίκας. Πρωτοποριακές τεχνικές και επιστημονική προσέγγιση δημιουργούν ένα οργανικό αποτέλεσμα προσαρμοσμένο στην ιδιαιτερότητα κάθε πελάτισσας.
Στο «Zaphira Hair and Beauty» η γυναίκα αφήνεται στο χέρια των ειδικών, μιας αρμονικής ομάδας που δημιουργεί ένα σύγχρονο spa, με εξατομικευμένη προσέγγιση. Είναι μέσα από αυτήν ακριβώς τη διαδικασία που χτίζεται μια μακροπρόθεσμη σχέση εμπιστοσύνης. Μια σχέση ανταποδοτική, με ειδικά προνόμια, χάρη στη Loyalty Point System Card, που καθιστά ακόμη πιο ξεχωριστή την εμπειρία κάθε επίσκεψης.
Η επιχείρηση σέβεται απόλυτα τους κανόνες τής πολιτείας με αφορμή την Covid 19 – κανόνες που, άλλωστε, αποτελούσαν πάντοτε τρόπο λειτουργίας της: ατομικό σέρβις μίας χρήσης, λειτουργία των ραντεβού με αφιέρωση ποιοτικού και ποσοτικού χρόνου σε κάθε γυναίκα.
«Η νέα εποχή δεν μας φοβίζει» τονίζει η ίδια η κυρία Ζαφείρα Μπουγιούκα. «Έχουμε μετεκπαιδευτεί από τη ‘Sage» για τη μετά-Covid εποχή. Έχουμε ενημερωθεί για τις επιπτώσεις που μπορεί να επιφέρει στην κοινωνία, στην επιχείρηση και στην ψυχολογία των καταναλωτών. Αποτελεί για εμάς πρόκληση να εξακολουθήσουμε, πιο σθεναρά, να προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ποιοτική ομορφιά με ειδικούς κανόνες».