Τριάντα πέντε συνεχόμενα sold-out στην Αθήνα, στο ιστορικό ξενοδοχείο «Μπάγκειον». Περισσότεροι από 3.500 θεατές. Το «Lemon», το επιτυχημένο πείραμα των «Experimento», έρχεται στο θέατρο «Αυλαία» για μόλις 5 παραστάσεις αυτόν τον Φεβρουάριο.
Ένα ρεσιτάλ ερμηνείας επί σκηνής, από ένα ταλαντούχο ντουέτο ηθοποιών: ο Μελαχρινός Βελέντζας, στον ρόλο τού θρυλικού πιανίστα 1900, και ο Γιώργος Δρίβας, στον ρόλο τού τρομπετίστα Τιμ Τούνυ, αφηγούνται με όλα τους τα εκφραστικά μέσα την πιο ανθρώπινη ιστορία τού προηγούμενου αιώνα. Σε διασκευή-σκηνοθεσία Γεωργίας Τσαγκαράκη και μετάφραση Σταύρου Παπασταύρου, ο ποιητικός μονόλογος «Novecento» του Αλεσάντρο Μπαρίκο μετατρέπεται σε μια ζωντανή, ρέουσα αφήγηση, όπου το χαρισματικό ντουέτο του «Lemon» γίνεται ένα σώμα, κατακλύζοντας με την ενέργειά του τη σκηνή.
ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΟ «LEMON» ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΟΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
Η ολοκληρωμένη καλλιτεχνική πρόταση των «Experimento» (που έρχεται σε συνέχεια των πρωτότυπων παραστάσεών τους εν πλω, σε καρνάγιο, σε λιμενοβραχίονες και προσφάτως στο εγκαταλελειμμένο, ιστορικό ξενοδοχείο «Μπάγκειον» της πλατείας Ομονοίας, στην Αθήνα), μας επιστρέφει στα βασικά συστατικά τού θεάτρου, φωτίζοντας τον θεματικό πυρήνα τού έργου τού ιταλού συγγραφέα.
Χωρίς κινητό
Οι θεατές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το «Lemon» χωρίς να πάρουν το κινητό τους τηλέφωνο εντός της αίθουσας όπου πραγματοποιείται η παράσταση: θα έχουν τη δυνατότητα να το αφήσουν με ασφάλεια σε ειδικά διαμορφωμένο εικαστικό spot, όπου θα υπάρχουν άτομα της παραγωγής, ακριβώς έξω από την αίθουσα. Τα πρώτα κινητά που θα τοποθετηθούν θα είναι των δύο ηθοποιών, Μελαχρινού Βελέντζα και Γιώργου Δρίβα, του technical manager του «Lemon», Λευτέρη Δούρου, καθώς και των υπολοίπων μελών τής ομάδας παραγωγής. Με τη δράση αυτή, η ομάδα παραγωγής προτείνει την επιστροφή σε μια ολοκληρωτική εμπειρία θέασης, όπου ο θεατής επιτρέπει στον εαυτό του να συγκεντρωθεί πραγματικά στο έργο, σεβόμενος την επιλογή του να δει θέατρο, τους υπόλοιπους θεατές και, φυσικά, τους ηθοποιούς επί σκηνής. Όπως σημειώνουν, «το ζήτημα δεν είναι να απενεργοποιήσουμε τα κινητά μας τηλέφωνα, αλλά να ενεργοποιήσουμε τις αισθήσεις μας».