Σε ηλικία 69 χρόνων και διανύοντας την πέμπτη δεκαετία στη βιομηχανία τού κινηματογράφου, που τον έκανε διάσημο, ο χαρισματικός αμερικανός ηθοποιός εξομολογείται (σε συνέντευξη που παραχώρησε στη βρετανική εφημερίδα «The Guardian») ότι το θέατρο παραμένει η μεγάλη του αγάπη.
Ο Σούμαν «απλώς φαντάζεται τον εαυτό του συνθέτη», ενώ ο Μπραμς είναι «ένας μπάσταρδος χωρίς κανένα μουσικό χάρισμα» και ο Ντεμπυσσύ «έτσι απλά, άσχημος». Ο διάσημος βιολιστής, συνθέτης, παραγωγός και ηθοποιός Αλεξέι Ιγκούντεσμαν δημιουργεί ένα σαρδόνιο μείγμα από τις χειρότερες –και μάλλον απροσδόκητες– μουσικές κριτικές των τελευταίων αιώνων που γράφτηκαν από τους διασημότερους μουσικούς κριτικούς τού κόσμου για μερικά από τα σπουδαιότερα έργα τής παγκόσμιας μουσικής και ο Τζον Μάλκοβιτς ερμηνεύει, με τρομερή επιδεξιότητα, τον ρόλο τού κακού κριτικού, που πιστεύει ότι η μουσική τού Μπετόβεν, του Σοπέν, του Προκόφιεφ και τόσων άλλων είναι απλώς κουραστική και θλιβερή.
Στο σαρκαστικά απολαυστικό πρότζεκτ «The Music Critic» συμμετέχει και ο ίδιος ο Ιγκούντεσμαν, μαζί με τον εξαιρετικό πιανίστα Χιουνγκ-Κι Γιου. Η βραδιά κλείνει με το «Βασανιστήριο του Μάλκοβιτς», μια φρικτή κριτική που γράφτηκε κάποτε για τον ίδιο… Στην παράσταση ερμηνεύονται (από ένα εξαιρετικό σύνολο εγχόρδων) μουσικές των Μπαχ, Μότσαρτ, Μπετόβεν, Σοπέν, Μπρας, Προκόφιεφ, Σούμαν, Ντεμπυσσύ, Ισάγιε, Καντσέλι, Πιατζόλα και του δημιουργού τής παράστασης, Αλεξέι Ιγκούντεσμαν.