Η συμμετοχή τής ΕΔΟΑΟ στην έκθεση αποτέλεσε την πρώτη δράση για το δεύτερο έτος τού διετούς συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στο οποίο συμμετέχει ο φορέας. Πρόκειται για το πρόγραμμα «Ενημέρωση στα κράτη-μέλη για τους οίνους ΠΟΠ-ΠΓΕ και τη λελογισμένη κατανάλωση οίνων με χώρες-στόχους Ελλάδα και Γερμανία».
Στο πλαίσιο του προγράμματος και σε συνέχεια του πολύ επιτυχημένου πρώτου έτους, πραγματοποιείται και φέτος μια σειρά από εκδηλώσεις, αλλά και η καμπάνια ενημέρωσης «Enos». Έτσι, η καθιερωμένη, πλέον, οινική έκθεση της Βορείου Ελλάδος, που συμπλήρωσε 19 χρόνια παρουσίας στον χώρο, ήταν μια ωραία ευκαιρία για την ΕΔΟΑΟ να δώσει το πρώτο ραντεβού με χιλιάδες επισκέπτες και περισσότερους από 150 επαγγελματίες τού χώρου.
Στο υπερυψωμένο τμήμα τής αίθουσας, δίπλα στο Wine Plus Shop, η ΕΔΟΑΟ προσέλκυσε τα βλέμματα με την ειδική κατασκευή που έδειχνε τον κόσμο τού κρασιού μέσα από infographics, προκαλώντας το ενδιαφέρον και τις ερωτήσεις των επισκεπτών. Μέσα από το ειδικά σχεδιασμένο έντυπο υλικό τής καμπάνιας «Enos» δόθηκαν σε κοινό και επαγγελματίες χρήσιμες πληροφορίες για τον επώνυμο ελληνικό οίνο ΠΟΠ και ΠΓΕ και αναμνηστικά.
Ανάμεσα στις πολλές ομιλίες και παρουσιάσεις που πραγματοποιήθηκαν παράλληλα με την έκθεση, η ΕΔΟΑΟ διοργάνωσε με τη σειρά της (την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου) την ομιλία «Ενημέρωση για τους οίνους ΠΟΠ-ΠΓΕ τής Ελλάδος και τη λελογισμένη κατανάλωση των οίνων», με ομιλητή τον WSET diploma Δημήτρη Μότσο. Την ομιλία προλόγισαν η διευθύντρια της ΕΔΟΑΟ, Μαρία Τριανταφύλλου, και ο διακεκριμένος Master of Wine, Κωνσταντίνος Λαζαράκης.
Παράλληλα με τη συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις, συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά η καμπάνια «Enos», με τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ, με σειρά καταχωρήσεων σε ελληνικά και γερμανικά ΜΜΕ, με διαφημιστική παρουσία στα ελληνικά αεροδρόμια, στάσεις λεωφορείων και μετρό, με διαδικτυακή παρουσία, masterclasses, podcasts και webinars, αλλά και με σειρά δράσεων σε πόλεις τής Ελλάδας και της Γερμανίας.