Παράλληλα, η οινοποιία, που μετρά 129 χρόνια ιστορίας, ανανεώνει την εταιρική της εικόνα με νέο λογότυπο, που κάνει πρωταγωνιστή το κλειδί σε χρυσό χρώμα, το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέν της. Διατηρεί, ταυτόχρονα, την αναφορά «est. 1895», ως φόρο τιμής στο πρώτο οινοποιείο της, που ιδρύθηκε τη συγκεκριμένη χρονιά, στην Αλεξανδρούπολη, από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα. Το πιο διάσημο προϊόν της, η ιστορική και αυθεντική ρετσίνα «Μαλαματίνα», διατηρεί το γνωστό ανθρωπάκι με το κλειδί, που επίσημα καθιερώθηκε το 1957.
«Πριν από δύο χρόνια ξεκινήσαμε, μαζί με τον Όμιλο Mantis, μια μεγάλη προσπάθεια, για να εξελίξουμε ένα εμβληματικό brand σε ισχυρή επιχειρηματική δύναμη για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα. Σήμερα μπορούμε να μιλάμε για ποικιλία νέων προϊόντων, για μια παράδοση που ξεπέρασε τα σύνορα[…]. Ο νέος λογότυπος μετουσιώνει την προσπάθεια όλων μας και σηματοδοτεί το πέρασμα στη νέα εποχή της Οινοποιίας Μαλαματίνα» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της οινοποιίας, Νικόλαος Κεράνης.
Πρόσθεσε, δε, πως ο Όμιλος Mantis, σε συνεργασία με τη νέα διεύθυνση της Οινοποιίας Μαλαματίνα, υλοποίησε από τον Δεκέμβριο του 2021 ένα σημαντικό επενδυτικό και επιχειρηματικό πλάνο. Από την 1η Μαρτίου 2022, όταν ξεκίνησε επίσημα η λειτουργία υπό τη νέα διοίκηση, άρχισε η πρώτη φάση του επενδυτικού σχεδίου, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται ο επόμενος κύκλος επενδύσεων, ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ, σε υποδομές και μηχανολογικό εξοπλισμό. Παράλληλα, ενσωματώθηκαν προηγμένα συστήματα ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας.
Αξιοποιώντας τη νέα παραγωγική διαδικασία, η Οινοποιία Μαλαματίνα διεύρυνε και το χαρτοφυλάκιό της. Εκτός από την παραγωγή της αυθεντικής ρετσίνας, λάνσαρε πέντε νέες σειρές για την ελληνική αγορά και επιπλέον δύο για το εξωτερικό, με συνολικά 20 νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα (όπως τα «Φίλιωμα», «Ρεζινέ», «Τέσσερις Άγγελοι», «2303 REZINÉ», «ΝΑΜΑ», «Αγιόκλημα» και «Μοσχοβόλι»), διασφαλίζοντας την παρουσία της σε όλες τις κατηγορίες κρασιού (οικονομικό, μεσαίας κατηγορίας, premium).
Τα αποτελέσματα
Οι πωλήσεις της εταιρείας έκλεισαν πέρσι κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι 7,25 εκατ. το 2022. Οι εξαγωγές το 2023 ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες. Παράλληλα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της εξωστρέφειας, προχώρησε σε επέκταση του δικτύου διανομής, πετυχαίνοντας αξιοσημείωτες συνεργασίες εντός και εκτός συνόρων, όπως η δημιουργία ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και η συνεργασία της με μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη. Παράλληλα, επεκτάθηκε σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες κέιτερινγκ, με χώρους εστίασης και fine dining εστιατορίων σε όλη την Ελλάδα, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.