H WIND Ελλάς, έχοντας ως προτεραιότητα την αδιάλειπτη προσφορά υπηρεσιών επικοινωνίας στους συνδρομητές της και στηρίζοντας την πρωτοβουλία τής Πολιτείας #DigitalSolidarityGR, προχωρά σε μια σειρά ενεργειών που αφορούν τη συνεχή συνδεσιμότητα των πελατών της.
01
Στους ιδιώτες συμβολαίου, καρτοσύνδεσης και καρτοκινητής: 15 GB / 1.500’ προς την Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες τής ΕΕ και 1.500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία.
02
Στους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις: 15 GB / 1.500’ προς Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες τής ΕΕ και 1.500 MB σε όλους τους συνδρομητές WIND που βρίσκονται στην Ιταλία και στην Ισπανία / Την υπηρεσία WIND One Pro Voice conferencing, μέσω της οποίας –με έναν τηλεφωνικό αριθμό και έναν κωδικό– μπορεί εύκολα και γρήγορα να πραγματοποιηθεί φωνητική διάσκεψη με έως και 30 συμμετέχοντες.
Επιπλέον, όλοι οι συνδρομητές WIND θα έχουν δωρεάν πρόσβαση από το κινητό τους στην πύλη συναλλαγών gov.gr τού υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης που, όπως ανακοινώθηκε, θα ξεκινήσει νωρίτερα τη λειτουργία της, σε δοκιμαστική έκδοση.
Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία συμβάλλει στην πρωτοβουλία #μένουμεσπίτι, ώστε να μειωθούν οι μετακινήσεις και να περιοριστεί η εξάπλωση του COVID_19. Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «η WIND υποστηρίζει έμπρακτα την οικογένεια, τις ευπαθείς ομάδες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, ώστε να συνεχίσουν την εκπαίδευση, την εργασία, την καθημερινή δραστηριότητα και την επικοινωνία από το σπίτι».
Οι συνδρομητές WIND που βρίσκονται σε Ιταλία και Ισπανία θα έχουν αυτόματα διαθέσιμα 1.500’ από τις δύο χώρες προς την Ελλάδα και τις υπόλοιπες χώρες τής ΕΕ, καθώς και 1.500 MB από την Κυριακή 22.03 και για 30 ημέρες.
Το δωρεάν πακέτο 15GB είναι διαθέσιμο για ενεργοποίηση από την Παρασκευή 20.03 έως και τις 31.03, με ισχύ 30 ημερών, μέσα από τις εφαρμογές myWINDApp (ή από το site wind.gr), myQ App και myF2G App, ενώ η υπηρεσία WIND ΟΝΕ Pro Voice conferencing ενεργοποιείται μέσω της φόρμας http://bit.ly/WIND_form
Μέσα από τις ψηφιακές εφαρμογές myWIND, myF2G και myQ, οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται όλες τις συνδέσεις τους σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή μέσα από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους, εύκολα και γρήγορα από το σπίτι. Οι συνδρομητές μπορούν για όλα τα σταθερά και κινητά της οικογένειας ή της επιχείρησής τους:
- να ελέγχουν το υπόλοιπο των συνδέσεών τους,
- να ανανεώνουν τον χρόνο ομιλίας στα καρτοκινητά τους,
- να αγοράζουν πακέτα ΜΒ, ομιλίας και SMS, να αλλάζουν πρόγραμμα, να ενεργοποιούν υπηρεσίες και
- να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους.
Όπως σημειώνουν στελέχη τής εταιρείας, «δεν χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή, για να είμαστε μαζί. Για να είμαστε συνέχεια μ’ αυτούς που αγαπάμε. Δεν χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή, για να είμαστε δίπλα σ’ αυτούς που μας χρειάζονται, σε ό,τι μας ενδιαφέρει, μας μαθαίνει, μας διασκεδάζει. Είμαστε πάντα σε επαφή, χωρίς να χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή».