Συνεχείς ενημερώσεις για τις δράσεις τής Cosmote με στόχο τη στήριξη των συνδρομητών της κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά και τα ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτησή τους φιλοξενεί η νέα σελίδα www.cosmote.gr/apotospiti, που δημιούργησε η Cosmote για το κοινό. Η σελίδα θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες πληροφορίες και συμβουλές, για να διευκολύνει τους συνδρομητές της αυτήν την περίοδο, που οι ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία, συνδεσιμότητα και εργασία από το σπίτι είναι ιδιαίτερα αυξημένες, ενώ απαιτείται να περιοριστούν οι μετακινήσεις, για να προφυλαχθεί η δημόσια υγεία.
«Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, όλοι εμείς, οι άνθρωποι του Ομίλου ΟΤΕ, είμαστε δίπλα σας. Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις, ακούμε τις ανάγκες σας, προσαρμόζουμε ανάλογα τη λειτουργία και τις δράσεις μας. Αγωνιζόμαστε καθημερινά για να μπορέσει κάθε ένας από εσάς –ο οικογενειάρχης, ο εργαζόμενος, ο μαθητής, ο νέος, οι δημόσιες υπηρεσίες, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι ένοπλες δυνάμεις, τα σώματα ασφαλείας, η ελληνική κοινωνία στο σύνολό της– να συνεχίσει τη ζωή της. Να διατηρήσει ανοιχτό το παράθυρο στον κόσμο. Να νιώθει ασφαλής», αναφέρει στο μήνυμά του προς τους συνδρομητές ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ.
Για όσο διαρκεί αυτή η πρωτοφανής κρίση, η Cosmote, συμβολικά, αλλάζει το εταιρικό σλόγκαν σε «Από το σπίτι, καλύτερα για όλους», ανανεώνοντας την υπόσχεσή της για έναν καλύτερο κόσμο, όπου όλοι μπορούν να επικοινωνούν, να εργάζονται και να ψυχαγωγούνται από την ασφάλεια του σπιτιού τους, με τη βοήθεια της τεχνολογίας.
TO WWW.COSMOTE.GR/APOTOSPITI ΘΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ.
H λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπηρεσιών αυτήν την περίοδο είναι κρίσιμη και τους πολίτες και τη χώρα, με τα δίκτυα του Ομίλου ΟΤΕ να ανταποκρίνονται επιτυχώς στην αυξημένη κίνηση. Ο Όμιλος ΟΤΕ έχει επενδύσει σημαντικά στην επέκταση και ενίσχυση των δικτύων του και σήμερα είναι σε θέση να παρακολουθεί αυτοματοποιημένα την επίδοσή τους, μέσα από ένα ψηφιακό οικοσύστημα που αξιοποιεί την τεχνολογία artificial intelligence. Παράλληλα, διαθέτει υπηρεσίες και ψηφιακά εργαλεία, με τα οποία οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται απομακρυσμένα.
Στο μήνυμά του, ο κ. Τσαμάζ ευχαριστεί όλους τους ανθρώπους τού Ομίλου ΟΤΕ, που εργάζονται –είτε απομακρυσμένα είτε στην πρώτη γραμμή– σε όλη την Ελλάδα, «από τον Έβρο μέχρι τη Γαύδο και από το Καστελόριζο ώς τους Οθωνούς», διασφαλίζοντας το αγαθό της επικοινωνίας: «Θέλω να αναφερθώ ειδικά στους συναδέλφους που, λόγω του αντικειμένου τους, παραμένουν εκεί έξω. Τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης και του ΙΤ, αλλά και το προσωπικό των καταστημάτων μας, εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους, για να δίνουν λύσεις σε εσάς, στα νοσοκομεία, στους φορείς της Πολιτείας, όταν αυτές δεν μπορούν να δοθούν απομακρυσμένα».
Τι προσφέρει το νέο site
Στο site οι συνδρομητές μπορούν να βρουν όλα όσα χρειάζονται, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες τους ψηφιακά, μέσα από το σπίτι. Ενδεικτικά:
- Πώς μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις δωρεάν παροχές που έχει διαθέσει η Cosmote το τελευταίο διάστημα, όπως το πακέτο των δωρεάν 15GB για όλους τους πελάτες κινητής.
- Τρόπους διαχείρισης των οικιακών ή εταιρικών συνδέσεων σταθερής και κινητής (πχ., πληρωμές λογαριασμών, ανανέωση χρόνου ομιλίας/πακέτων καρτοκινητών, αναβάθμιση ταχύτητας σταθερού ίντερνετ, δήλωση προβλήματος κ.ά.), αποκλειστικά μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτει η Cosmote (My Cosmote app, What’s Up app, κ.ά.).
- Ειδικά για τους επαγγελματίες, υπάρχουν οδηγίες για εκτροπές κλήσεων, ηχογραφημένα μηνύματα και άλλα εργαλεία για αποτελεσματική εργασία απομακρυσμένα.
- Πληροφορίες για τη λειτουργία των τηλεπικοινωνιακών δικτύων και τα μέτρα που έχει πάρει η εταιρεία για τη θωράκισή τους.
- Πώς μπορούν να έχουν πρόσβαση στο δωρεάν πρόγραμμα του Cosmote History μέσω YouTube, ή να ενεργοποιήσουν κάποιο από τα διαθέσιμα πακέτα συνδρομητικής τηλεόρασης της νέας Cosmote TV.
- Επιπλέον, μπορούν να ενημερωθούν για τη λειτουργία των επιλεγμένων καταστημάτων Cosmote και των καταστημάτων της αλυσίδας Γερμανός σε όλη τη χώρα, με στόχο να καλύψουν βασικές τηλεπικοινωνιακές ανάγκες των καταναλωτών.
Η Cosmote θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τη σελίδα με οδηγίες, συμβουλές και ενημερώσεις για τους συνδρομητές της, φροντίζοντας για την εξυπηρέτηση και την ασφάλειά τους.