«Do something great» («Κάνε κάτι μεγαλειώδες») είναι το σύνθημα της τουριστικής καμπάνιας τής περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στον κινηματογράφο «Ολύμπιον», στο κέντρο τής Θεσσαλονίκης.
«Ο τουρισμός είναι στον πυρήνα των δεσμεύσεων, των δράσεων και του οράματός μας για τη Μακεδονία τού 2030» υπογράμμισε στην ομιλία του ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας. Πρόσθεσε, δε, ότι τα 8.514 έργα, ύψους 2 δισ. ευρώ, που υλοποιούνται σε όλη την περιφέρεια (πέρα από τις δράσεις που αφορούν τον τουρισμό) θα έχουν θετικό αντίκτυπο. Επιπλέον, τόνισε ότι η Κεντρική Μακεδονία έχει σταθερή πρωτιά σε όλη την Ελλάδα στις αφίξεις τουριστών, ενώ στον τομέα τού τουρισμού δημιουργήθηκαν την τελευταία πενταετία 3.000 νέες θέσεις εργασίας, η τουριστική περίοδος επιμηκύνθηκε κατά 35% και η περιφέρεια προσελκύει νέες αγορές.
Σε ό,τι αφορά την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας, ο περιφερειάρχης υπογράμμισε ότι «δεν σηκώσαμε τα χέρια, σηκώσαμε τα μανίκια». Όπως είπε, η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας υλοποίησε εξειδικευμένες καμπάνιες στο εξωτερικό και συμμετείχε διαδικτυακά στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις. Επίσης, στήριξε τις επιχειρήσεις τού κλάδου μέσα από προγράμματα όπως το «Διέξοδος», ύψους 200 εκατ. ευρώ, αλλά και το «Ανταγωνιστικότητα», στο οποίο εντάχθηκαν 152 επενδύσεις για τον τουρισμό, ύψους 48 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Τζιτζικώστας εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αντιστροφή της πτώσης που επήλθε λόγω της πανδημίας και τόνισε ότι η έκρηξη τουριστών τής περιόδου 2013-2019 δεν αποτελεί «ταβάνι», αλλά τη βάση για μία ακόμη πιο ισχυρή τουριστικά Κεντρική Μακεδονία – μια περιοχή που προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στον επισκέπτη, που θα τη θυμάται σε όλη του τη ζωή.
«Ένα ενιαίο τουριστικό αφήγημα»
Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού τής περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Θάνος, επισήμανε ότι κεντρικοί άξονες της καμπάνιας είναι το ενιαίο τουριστικό αφήγημα για όλη την περιφέρεια και η δημιουργία μιας σύνθετης εμπειρίας για τον επισκέπτη. Υπογράμμισε ότι στόχος είναι σε μία τριετία το αεροδρόμιο «Μακεδονία» να υποδεχθεί την πρώτη υπερατλαντική πτήση, η λειτουργία τού λιμανιού τής Θεσσαλονίκης ως homeport για τη βιομηχανία τής κρουαζιέρας και η συνέχιση της προσέλκυσης κινηματογραφικών παραγωγών στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας, καθώς και τα βίντεο για τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τον θεματικό τουρισμό και τον ήλιο και τη θάλασσα.
Ο υφυπουργός Εσωτερικών, Σταύρος Καλαφάτης, τόνισε στον δικό του χαιρετισμό ότι το αποτέλεσμα δικαιώνει την πολιτική τής κυβέρνησης στον τομέα τού τουρισμού. Χαιρετισμό απηύθυνε η επικεφαλής τού γραφείου τού πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Μαρία Αντωνίου.