Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, ο ΕΟΤ και η Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή τής χώρας στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια «Sunshine Discount» σε κοινή διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου.
Επενδύοντας στο εξαιρετικό κλίμα τής Ελλάδας και στις πλούσιες και διαφορετικές εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης, με σύμμαχο τον καλό καιρό, ΕΟΤ και Aegean δημιούργησαν μια καμπάνια που έχει τη δυναμική να υποστηρίξει την προσπάθεια προσέλκυσης επισκεπτών όλον τον χρόνο.
Όπως δήλωσε σχετικά ο κ. Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας τού ΕΟΤ, «ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής τού ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος τής στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μια δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου τής εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης ΕΟΤ-Aegean περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο προβολής τής Ελλάδας και στόχευσης σε αγορές, στις οποίες υπάρχει ενδιαφέρον και δυναμική για τη χώρα μας. Βασιζόμενη σε μια πρωτότυπη ιδέα, η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά».
Από την πλευρά της, η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της Aegean, κυρία Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και, με υπευθυνότητα, θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. Ο ήλιος, η ζέστη και το μοναδικό κλίμα τής χώρας μας αποτελούν τον καταλύτη που βελτιώνει τις εμπειρίες για κάθε επισκέπτη – κι εμείς προσφέρουμε το κίνητρο για να τις απολαύσουν. Μετά την παρατεταμένη παραμονή στο σπίτι τους τελευταίους μήνες, όλα είναι πιο όμορφα κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στα μέρη που αγαπάνε».
Η καμπάνια
Η ηλιοφάνεια και το κλίμα τής Ελλάδας αναβαθμίζουν την εμπειρία των διακοπών για κάθε επισκέπτη. Γι’ αυτό και όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας τού τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της Aegean.
Όπως και οι προηγούμενες καμπάνιες συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean, έτσι και η νέα «Sunshine Discount» καμπάνια, με τη χρήση τής τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και στα διαφορετικά κοινά και, εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.
Η καμπάνια, που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα τού προηγούμενου μήνα, θα διαρκέσει ώς το τέλος τού χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία), ενώ θα προβάλλεται και σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube), καθώς και στα κανάλια τής βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, αξιοποιώντας τόσο την πελατειακή βάση τής Aegean και τα δημοφιλή social media που διαθέτει όσο και τις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.