Την τουριστική προβολή τής Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω των αεροπορικών εταιρειών που συνδέουν με πτήσεις τη Θεσσαλονίκη με το εξωτερικό, επιδιώκει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Σε εξέλιξη βρίσκεται συνοπτικός διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου, ο οποίος θα αναλάβει το έργο τής συνεργασίας με τις εταιρείες και της παροχής υποστήριξης μάρκετινγκ, ώστε να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της περιοχής, σε μια χρονική περίοδο που προετοιμάζονται οι φορείς τού τουρισμού ενόψει τού καλοκαιριού.
Στο πλαίσιο αυτό, έχουν υλοποιηθεί και στο παρελθόν ενέργειες, όπως η προβολή βίντεο κατά τη διάρκεια των πτήσεων στις οθόνες των αεροπλάνων και στα συστήματα ψυχαγωγίας των εταιρειών και η προβολή των βίντεο ή δημοσιεύσεων της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στα κανάλια των εταιρειών στο YouTube και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι νέες δράσεις
Η σύμβαση, που είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα τής περιφέρειας, προβλέπει την αναζήτηση και υλοποίηση αντίστοιχων ενεργειών. Στη στόχευση των δράσεων αυτών περιλαμβάνεται και η έναρξη νέων αεροπορικών συνδέσεων μεταξύ της Θεσσαλονίκης και άλλων προορισμών τού εξωτερικού.
Ειδικότερα, ο ανάδοχος θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να προβεί σε ανάλυση των υποστηρικτικών προγραμμάτων μάρκετινγκ για την προώθηση του τουριστικού προορισμού τής περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες, σε έρευνα για τις πιθανές αγορές-στόχους τού τουριστικού προορισμού, σε ανάλυση των αγορών-στόχων και σε στόχευση αεροπορικών εταιρειών που τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εισαγάγει νέους προορισμούς ή έχουν προβεί σε επέκταση των δρομολογίων τους, προωθώντας το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στα προγράμματά τους. Επιπλέον, προβλέπεται η διαμεσολάβηση μεταξύ της περιφέρειας και των αεροπορικών εταιρειών, η παροχή στοιχείων απευθείας πτήσεων και η εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.
Το έργο χρηματοδοτείται από τον προϋπολογισμό τής περιφέρειας για το 2021, ενώ καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών είναι η 2α Μαρτίου.