Πριν από χρόνια, οι οδηγοί έπρεπε να φωνάζουν για να ακούγονται στις υψηλές ταχύτητες, ενώ σήμερα οι καμπίνες των σύγχρονων αυτοκινήτων μπορούν να χαρακτηριστούν ως «οάσεις ηρεμίας», όπου ακόμη και οι χαμηλόφωνες συζητήσεις και η χαμηλής έντασης μουσική ακούγονται καθαρά.
Για να αντιμετωπίσει το θέμα των θορύβων στο νέο Kuga, η Ford μελέτησε ενδελεχώς κάθε τι που παράγει θόρυβο –από την ανάρτηση μέχρι τις τσιμούχες των θυρών–, στοχεύοντας σε ένα πιο αθόρυβο περιβάλλον για τους επιβάτες.
Καθιστώντας διάτρητα τα δερμάτινα καθίσματα, η Ford μείωσε τη συνολική επιφάνεια των επίπεδων επιφανειών στο εσωτερικό τής καμπίνας, ώστε οι θόρυβοι να απορροφώνται αντί να ανακλώνται.
ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ FORD ΑΦΙΕΡΩΣΑΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ –ΑΠΟ ΛΕΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΡΑΧΥ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΝΤΕΡΙΜΙ, ΣΕ ΥΓΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΓΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ– ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΘΟΡΥΒΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΝΕΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ.
Αεροδυναμικά βελτιωμένες ποδιές προστίθενται κάτω από το αμάξωμα, ώστε να εμποδίζουν την είσοδο θορύβων από τον δρόμο και τον αέρα στην καμπίνα.
Επίσης, οι μηχανικοί τής Ford αφιέρωσαν δύο χρόνια στη δοκιμή εβδομήντα και πλέον διαφορετικών ελαστικών σε ποικίλες επιφάνειες –από λεία άσφαλτο μέχρι τραχύ τσιμέντο και καλντερίμι, σε υγρές και στεγνές συνθήκες και σε διάφορες ταχύτητες– για να πετύχουν την ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην ελαχιστοποίηση του θορύβου και τη διατήρηση υψηλού επιπέδου άνεσης και πρόσφυσης.
Τέλος, οι δίοδοι και τα «κανάλια» πίσω από τα εξωτερικά πάνελ τού νέου Kuga επιτρέπουν στην κρυφή καλωδίωση, καθώς και σε άλλα εξαρτήματα να περνούν από μικρότερα και στενότερα μέρη τού αυτοκινήτου, ώστε να περιορίζεται η ροή αέρα μέσα στο αμάξωμα.