Στην κεντρική φωτογραφία: η σύμβουλος επικοινωνίας και υπεύθυνη προώθησης του προγράμματος ΧΟΠΑ Ήρωες 112 στην Ελλάδα, Λήδα Παπαδοπούλου (της Epi Direct – PR & Marketing) με την ομάδα της.
Gold Award στην κατηγορία «Best in PR – Corporate Social Responsibility» στα Indie Awards τηςBoussias Events στην Ελλάδα απέσπασε η Epi Direct – PR & Marketing για το παγκόσμιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΧΟΠΑ Ήρωες 112 (FAST Heroes 112).
Οι Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112 είναι ένα διασκεδαστικό, διαδραστικό και καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης για την έγκαιρη αντιμετώπιση και πρόληψη του εγκεφαλικού επεισοδίου. Το πρόγραμμα υλοποιείται υπό την αιγίδα του World Stroke Organization, του Schools for Health in Europe Foundation (SHE), της Angels Initiative και του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Υλοποιείται σε σχολεία παγκοσμίως, σε 37 χώρες, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην κορυφή του τρόπου προβολής, προώθησης και εφαρμογής του προγράμματος.
Η Παγκόσμια Καμπάνια των ΧΟΠΑ Ηρώων έχει ως στόχο την προώθηση μιας σημαντικής αποστολής: να βρεθούν 1 εκατομμύριο μαθητές ηλικίας 5 ώς 12 ετών απ’ όλον τον κόσμο, οι οποίοι θα βοηθήσουν στην ενίσχυση της γνώσης του κοινού αναφορικά με τα συμπτώματα των εγκεφαλικών επεισοδίων. Μέχρι στιγμής, μόνο στην Ελλάδα πάνω από 40.000 παιδιά έχουν υλοποιήσει το πρόγραμμα – και έπεται συνέχεια.
Η βράβευση αυτή αναδεικνύει την αξία και την επίδραση του προγράμματος στην Ελλάδα, δίνοντας στην Epi Direct – PR & Marketing δύναμη να συνεχίσει με ακόμη μεγαλύτερο ζήλο την αποστολή της. Παράλληλα, η γνωστή εταιρεία επικοινωνίας της Θεσσαλονίκης ευχαριστεί θερμά όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς που στηρίζουν και συμμετέχουν ενεργά στο πρόγραμμα.