Με μία ματιά:
Ο σταθμός «Βούλγαρη», ο οποίος θα εξυπηρετεί τη γραμμή 1 του μετρό, πήρε το όνομά του από τον Δημήτριο Βούλγαρη, πρωθυπουργό της Ελλάδας για οκτώ θητείες μεταξύ των ετών 1855 και 1875. Ο σταθμός εμφανίζεται και στην πρόταση του 1988 για το μετρό της πόλης.
Ποιες λεωφορειακές γραμμές αλλάζουν λόγω μετρό
Νο 10: Χαριλάου-Ν.Σ.Σ. Προβλέπεται διέλευση της γραμμής από τον άξονα της οδού Τσιμισκή αντί του άξονα της Εγνατίας οδού.
Νο 11: Πυλαία-Ν.Σ.Σ. Δημιουργείται σύνδεση της γραμμής από τον τερματικό σταθμό Πυλαίας μέχρι τον σταθμό «Σιντριβάνι/Εκθεση» του μετρό και κατάργηση του τμήματος από το κέντρο της πόλης (Σιντριβάνι) μέχρι τον Ν.Σ.Σ.
Νο 11Τ: Πυλαία-Χαριλάου. Επέκταση της διαδρομής της γραμμής μέχρι τον σταθμό της Νέας Ελβετίας (σύνδεση τερματικών σταθμών Πυλαίας, Χαριλάου και Νέας Ελβετίας).
Νο 17: Τριανδρία-Ν.Σ.Σ. Συνδέεται η γραμμή με τις στάσεις μετρό «Πανεπιστήμιο», «Σιντριβάνι/Εκθεση» και «Αγίας Σοφίας», με παράλληλη κατάργηση του τμήματος της γραμμής μέχρι τον Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Νο 20: Μενεμένη-Αριστοτέλους. Απομακρύνεται από τον κεντρικό χώρο του τερματικού σταθμού Αριστοτέλους και προβλέπεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου.
Νο 21: Εύοσμος-Αριστοτέλους. Απομακρύνεται από τον τερματικό σταθμό Αριστοτέλους και εφαρμόζεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ίωνος Δραγούμη και Βενιζέλου.
Νο 30: Τριανδρία-Αποθήκη (μια καίρια, εγκάρσια γραμμή από Βορρά προς Νότο). Επεκτείνεται η διαδρομή της μέχρι την Καλαμαριά, στο ύψος της οδού Χηλής (Κερασούντος), με επιστροφή μέσω των οδών Τάκη Οικονομίδη και Πλούτωνος.
Νο 36: Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομίας (μια σημαντική γραμμή εξυπηρέτησης της νοτιοανατολικής ζώνης). Δημιουργείται σύνδεση της γραμμής με τον σταθμό της Νέας Ελβετίας, για κάθε δυνατότητα μετεπιβιβάσεων.
Νο 45: ΚΤΕΛ Μακεδονία-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής. Προχωρά η απευθείας σύνδεση της γραμμής με τον σταθμό της Νέας Ελβετίας και το μετρό.
Νο 57: Χορτιάτης-Αριστοτέλους. Σύνδεση της γραμμής από τον τερματικό σταθμό Χορτιάτη μέχρι τον Ν.Σ. Σταθμό, με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από τον τερματικό σταθμό Αριστοτέλους, στο κέντρο της πόλης.
Νο 58: Τερματικός σταθμός Χορτιάτη – Πανόραμα – Βενιζέλου. Σύνδεση της γραμμής από τον τερματικό σταθμό Χορτιάτη μέχρι τον σταθμό της Νέας Ελβετίας, με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από το κέντρο της πόλης (οδός Βενιζέλου). Εξετάζεται ως εναλλακτική διαδρομή η διέλευση της γραμμής από την οδό Βούλγαρη και από τις στάσεις «25ης Μαρτίου» και «Βούλγαρη» του μετρό.