Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Μάθιου Τέρι έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί σε μερικές από τις μεγαλύτερες καμπάνιες γνωστών οίκων μόδας, να ποζάρει στα εξώφυλλα μιας σειράς διάσημων περιοδικών και να θεωρείται ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» στον χώρο του μόντελινγκ.
Γεννήθηκε στο Νιου Τζέρζι των ΗΠΑ, το 1992. Με το που αποφοίτησε από το λύκειο άρχισε να δουλεύει σε σούπερ μάρκετ, αλλά και σε κατασκευαστικές εταιρείες, ως εργάτης. Όλα αυτά ώς το 2011, όταν η μητέρα του πήρε την πρωτοβουλία να στείλει φωτογραφίες του σε διαγωνισμό ομορφιάς, όπου ο Μάθιου σάρωσε, κατακτώντας την πρώτη θέση από κοινού με το επίσης μοντέλο Κλαρκ Κορντ. Η καριέρα του, ωστόσο, εκτοξεύεται πραγματικά, όταν πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση τού Calvin Klein που μεταδόθηκε στον τελικό του Super Bowl: μέσα σε μία νύχτα, όλη η Αμερική μιλούσε γι’ αυτόν.
Τα επόμενα χρόνια ήταν αντίστοιχα επιτυχημένα για τον Μάθιου, καθώς η ιαπωνική «Vogue», το «Harper’s Bazaar» και το «V men» ήταν μερικά μόνον από τα περιοδικά που τον φιλοξένησαν στις σελίδες τους. Παράλληλα, συμμετείχε στο fashion show του ιταλικού οίκου Versace, ενώ η συνεργασία του με τον Calvin Klein συνεχίστηκε στην καμπάνια του νέου αρώματος της εταιρείας, «Dark Obsession».
Όπως δηλώνει ενθουσιασμένος ο ίδιος ο Τέρι, «δεν μπορώ να πιστέψω ότι ανήκω κι εγώ στην ομάδα αυτών των τόσο πετυχημένων ανδρών που συμμετείχαν στις καμπάνιες του Calvin Klein πριν από εμένα». Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι οι φιλοδοξίες του έχουν καλυφθεί: δεν είναι τυχαίο ότι, λίγους μήνες αργότερα, κόλασε για άλλη μία φορά το ανά τον κόσμο γυναικείο κοινό, ποζάροντας ως αρχαίος έλληνας θεός στο περιοδικό «L’Officiel» της Σιγκαπούρης…