Η ΚΙΚΟ Milano, το νούμερο «ένα» brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία, αναπτύσσεται κυρίως με δικό της δίκτυο καταστημάτων, που συνεχώς διευρύνεται. Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος Fais ανέλαβε το Master-franchising για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, με στόχο τη δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων τα επόμενα χρόνια στις προαναφερθείσες χώρες.
Το προφίλ τής εταιρείας
Για να γνωρίσουμε καλύτερα την ΚΙΚΟ Milano, ας μιλήσουμε για την ταυτότητά της. Το brand ιδρύθηκε το 1997 από τον όμιλο Percassi στο Μιλάνο, την πρωτεύουσα της μόδας, της τέχνης και του design. Βασισμένο στην αξία του «Made In Italy», αλλά και στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων, κατάφερε να πρωτοπορήσει και να θέσει νέους κανόνες στον χώρο των καλλυντικών.
«Be what you want to be!» («Να είσαι αυτό που θέλεις να είσαι!») λέει η ΚΙΚΟ Milano, περιγράφοντας το όραμά της για την ομορφιά.
Προϊόντα για κάθε ανάγκη
Με πάνω από 1.000 καλλυντικά προϊόντα, κάποιος μπορεί να επιλέξει ανάλογα με τον τρόπο ζωής του, τον τύπο δέρματος και τις συγκεκριμένες ανάγκες του σε κάθε φάση της ζωής του.
Οι κατηγορίες καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα, όπως προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, νυχιών, αλλά και πολλά αξεσουάρ και επαγγελματικά πινέλα. Βασικά της χαρακτηριστικά είναι η συνεχόμενη καινοτομία, η ασφάλεια, η ποικιλία, οι εξαιρετικές υφές και η αποτελεσματικότητα των προϊόντων – και όλα αυτά σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές για τον καταναλωτή. Σημαντικό είναι, επίσης, ότι ακολουθούνται όλες οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές και τα προϊόντα είναι cruelty free, με το 75% να παράγεται στην Ιταλία και το 99% στην Ευρώπη.
H είσοδος σε ένα κατάστημα KIKO δεν συνδέεται απλώς με την αγορά καλλυντικών, αλλά προσφέρει και μιαν αυθεντική, συνολική εμπειρία αισθητικής. Mε designer τον αρχιτέκτονα Kengo Kuma, τα καταστήματα –με χαρακτήρα περίτεχνο και εκλεπτυσμένο– προσφέρουν στον καταναλωτή ελευθερία και στιγμές ευεξίας, ικανοποίησης και διασκέδασης. Σημειωτέον ότι τα καταστήματα έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αρχές της βιωσιμότητας (sustainability) και με υλικά που βελτιστοποιούν την ενεργειακή απόδοση.