Η νέα, φθινοπωρινή καμπάνια τής DKNY έχει τον τίτλο «Today I feel» και μας καλεί να νιώσουμε… o εαυτός μας. Η αυτοέκφραση ξεκινά με το να νιώθουμε κάθε συναίσθημα –το καλό, το κακό, το απερίγραπτο– και μεγιστοποιείται με την εμπειρία. Η DKNY μάς προτρέπει να φορέσουμε αυτό που αισθανόμαστε και να τα νιώσουμε όλα εις βάθος. Ντυνόμαστε για να εκφράσουμε κάθε πλευρά μας. Κάνουμε τη δουλειά και το πάθος μας όταν δεν μας βλέπει κανείς, αλλά ακόμη κι όταν είναι όλοι εκεί. Δεν ζητάμε άδεια. Είμαστε χωρίς φόβο ο εαυτός μας.
Για τη νέα φθινοπωρινή καμπάνια της για το 2022 η DKNY έχει συγκεντρώσει ένα ευρύ και ιδιαίτερο καστ ταλέντων, που περιλαμβάνει το μοντέλο με καταγωγή από τους ιθαγενείς Αμερικανούς και ακτιβίστρια για την προστασία τής γης Quannah Chasinghorse, τον παγκόσμιο πρωταθλητή ξιφομαχίας Miles Chamley-Watson, τη ροκ σταρ και ακτιβίστρια Julia Cumming και την παγκοσμίου φήμης τραγουδίστρια-στιχουργό Yendry, μετατρέποντάς τους σε πρωταγωνιστές τής «Today I feel» εκστρατείας. Η καμπάνια γιορτάζει και στηρίζει τη συναισθηματική άνεση και ελευθερία όλων όσοι μοιράζονται την αλήθεια τους και εκφράζονται μέσω του ντυσίματός τους, ανάλογα με το πώς νιώθουν εκείνη τη δεδομένη στιγμή/ημέρα.
Μια άκρως εντυπωσιακή καμπάνια πολύ διαφορετικών μεταξύ τους ατόμων, που φωτογραφήθηκαν σε απροσδόκητα και δυναμικά πορτρέτα τού φωτογράφου Sam Rock και σε creative direction τού Edward Bowleg, αποτυπώνοντας τον ακατέργαστο και αισιόδοξο παλμό τής Νέας Υόρκης. Τα ατομικά πορτρέτα έχουν ως φόντο διάφορες τοποθεσίες τής πόλης, όπως το Lower East Side και το Brooklyn rooftop. Αγκαλιάζοντας το καλλιτεχνικό πνεύμα των πρωταγωνιστών, η καμπάνια αντανακλά την ενέργεια αυτή, αποτυπώνοντας τα μοναδικά συναισθήματα που προκαλούν αυτές οι τοποθεσίες. Οι λεζάντες σε κάθε φωτογραφία παρουσιάζουν μια σειρά από διαφορετικές διαθέσεις, εμπειρίες και ιδανικά των σύγχρονων Νεοϋορκέζων. Η Chasinghorse επέλεξε τη φράση «Today I Feel Mischievous», η Yendry «Today I Feel Grateful», ενώ η Cumming «Today I Feel Electric».
Μέσα από το δημιουργικό τής καμπάνιας «Today I feel», η DKNY προτρέπει να απαντήσουμε ειλικρινά στο ερώτημα πώς αισθανόμαστε σήμερα. Για τις ανάγκες τής καμπάνιας, οι πρωταγωνιστές φορούν ρούχα τής νέας φθινοπωρινής συλλογής, ενώ εκφράζονται μέσα από ένα σύνολο λεκτικών συναισθημάτων που απεικονίζουν την πραγματική τους διάθεση. Τα ρούχα τής συλλογής, εντυπωσιακά και στο πνεύμα ενός φθινοπωρινού αισθήματος ελευθερίας. Καρό σακάκια, vegan δερμάτινα κομμάτια και statement πανωφόρια για εκείνη, αθλητικά σετ, μοντέρνα ραπτική και basic κομμάτια για εκείνον.
Έχουμε τη δύναμη να φοράμε αυτό που νιώθουμε – και η DKNY μάς ενθαρρύνει να εκφράσουμε κάθε πτυχή τού εαυτού μας με τον τρόπο που ντυνόμαστε. Να μην αφήσουμε κανέναν να ορίσει ποτέ φοράμε τι ή πώς νιώθουμε, όσο σκληρά κι αν προσπαθήσουν. Μπορεί κάποιος να νιώθει αυτοπεποίθηση σε ένα μίνι φόρεμα με prints, κάποιος άλλος να νιώθει cool με μια δερμάτινη καπαρντίνα και μπότες ή να νιώθει χαλαρός με το σετ γυμναστικής του. Σκοπός τής καμπάνιας είναι να δείξουμε αυτό ακριβώς που νιώθουμε.
Σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ψυχικής Υγείας (NAMI – National Alliance on Mental Illness), σχεδιάστηκε ένα μοναδικό custom «Today I feel» t-shirt, που μας προτρέπει να μοιραστούμε τα συναισθήματά μας. Καλεί τους καταναλωτές, αλλά και τους διάσημους να «φωνάξουν» τη ρευστότητα των συναισθημάτων τους, μέσω ενός συνεχούς αγώνα για την αυτοέκφραση στην Παγκόσμια Ημέρα για την Ψυχική Υγεία, αλλά και κάθε ημέρα.
Το hashtag #IFeelDKNY ξεκινά το ταξίδι του ανά τον κόσμο, εμπνέοντάς μας «να φωνάξουμε προς τα έξω» αυτό που αισθανόμαστε.