Από τότε που ανέλαβε το τιμόνι τού Οίκου Gucci ο Αλεσάντρο Μικέλε. στις διαφημιστικές καμπάνιες τής εταιρείας πρωταγωνίστησαν ο Χάρις Στάιλς, η Λάνα ντελ Ρέι και χαριτωμένα ζωάκια, όπως κοτόπουλα και γουρουνάκια.
Τα χαριτωμένα ζώα βρίσκονται στο επίκεντρο και της νέας καμπάνιας τού Gucci για την προφθινοπωρινή συλλογή 2020. Η φωτογράφιση έγινε στη Νότια Ισπανία και το μήνυμα της διαφημιστικής εκστρατείας (με τίτλο #SoDeerToMe) είναι απλό: «Στον κόσμο ενός παιδιού, οποιοδήποτε ζώο –μια νυφίτσα, ένας βάτραχος ή μια κουκουβάγια– μπορεί να είναι ο καλύτερος φίλος».
Η ιδέα αποφασίστηκε τον Φεβρουάριο, πριν ο κορωνοϊός φτάσει σε επίπεδα πανδημίας, ενώ η φωτογράφιση των ελαφιών, των σκίουρων, των κουνελιών και των άλλων ζώων και των μοντέλων έγινε από τον βρετανό φωτογράφο μόδας Άλασντερ ΜακΛέλαν. Το αποτέλεσμα είναι ένας ύμνος στη φύση, ένας φόρος τιμής στον εναγκαλισμό και την προστασία της. Οι εικόνες παραμυθιού δείχνουν μιαν επιστροφή στην υπέροχη ύπαιθρο, με μοντέλα που αλληλεπιδρούν και περιβάλλονται από ζώα –ακόμη και καλύπτονται από αυτά–, θυμίζοντας την Ωραία Κοιμωμένη.
Νωρίτερα φέτος, ο Οίκος Gucci συνεργάστηκε με την πρωτοβουλία «Lions Share Fund», που υποστηρίζει την προστασία ειδών σε κίνδυνο και τα ενδιαιτήματά τους. Κάθε φορά που ο οίκος παρουσιάζει ένα ζώο σε μια διαφήμιση, δωρίζει το 0,5% της δαπάνης προς τα ΜΜΕ στη μη κερδοσκοπική οργάνωση.