Σε ηλικία 84 ετών έφυγε από τη ζωή ο θρυλικός ιταλός σχεδιαστής υποδημάτων Σέρτζιο Ρόσι, αφού έδωσε μάχη με τον κορωνοϊό. Ο Ρόσι είχε εισαχθεί πριν από μερικές ημέρες στο νοσοκομείο τής Τσέσενα, μιας πόλης τής Εμίλια-Ρομάνα, ενός από τους νομούς που χτυπήθηκαν βιαιότερα από την πανδημία τού κορωνοϊού. Σύμφωνα με το Reuters και το ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων Ansa, o Ρόσι είχε διαγνωστεί θετικός με κορωνοϊό.
Ο CEO του οίκου υποδημάτων, Ρικιάρντο Σκιούτιο, αναφερόμενος στον θάνατο του Ρόσι, δήλωσε: «Ήταν ένας μεγάλος δημιουργός και ήταν μεγάλη χαρά που συναντήθηκαν οι δρόμοι μας. Ήταν ένας πνευματικός οδηγός – και είναι και τώρα, περισσότερο από ποτέ. Αγάπησε τις γυναίκες και κατάφερε να συλλάβει τη θηλυκότητα με έναν μοναδικό τρόπο. Τα παπούτσια του ήταν πάντοτε ευκολοφόρετα και ο ίδιος δεν ικανοποιούταν ποτέ, παρά μόνον όταν τα σχέδιά του ήταν πραγματικά τέλεια. Τα παπούτσια δεν ήταν απλά ένα αξεσουάρ γι’ αυτόν: μου είχε πει κάποια στιγμή ότι ήθελε να δημιουργήσει την τέλεια επέκταση του ποδιού μιας γυναίκας»
«Sergio Rossi» είναι τα παπούτσια που επιλέγουν συνήθως σχεδιαστές όπως ο Azzedine Alaïa, ο Versace και οι Dolce & Gabbana στην παρουσίαση των συλλογών τους στις πασαρέλες, ενώ αποτελεί αγαπημένο brand για μια σειρά «A-list» σταρ – από τη Λουπίτα Νιόνγκο και τη Ριάνα ώς την Πάρις Χίλτον και τη Λόρα Ντερν.
Μια πορεία δεκαετιών
Ο Σέρτζιο Ρόσι έμαθε την τέχνη τής υποδηματοποιίας από τον πατέρα του. Άρχισε να πουλά τα δικά του παπούτσια σε μαγαζιά στη Μπολόνια, το 1966, πριν λανσάρει το δικό του brand το 1968. Από τα πιο διάσημα σχέδια του Ρόσι ήταν τα strappy πέδιλα, το πέδιλο «Opanca» με τα λουριά και η πιο κλασική γόβα «Godiva».
Το 1999 το brand «Sergio Rossi» πωλήθηκε στον όμιλο «Gucci» (Kering), έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους πολυτελούς μόδας στον κόσμο, ενώ κατόπιν ο Kering πούλησε το brand στον ευρωπαϊκό επενδυτικό οίκο Investindustrial το 2015.
Τον προηγούμενο μήνα, ο Ρόσι είχε δωρίσει 100.000 ευρώ στο νοσοκομείο τού Σάκο, στο Μιλάνο, για να το ενισχύσει στη μάχη κατά του κορωνοϊού.