fbpx

Citymagthess.gr

Kiehl’s: «Είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετούμε»

Μοιραστείτε το

Στη φωτογραφία επάνω: το παραδοσιακό «Kiehl Pharmacy», στη γωνία της Third Avenue με τη Thirteenth Street, στη Νέα Υόρκη.

 

Όταν ο John Kiehl άνοιγε το 1851 το παραδοσιακό φαρμακείο «Kiehl Pharmacy», στη γωνία της Third Avenue με τη Thirteenth Street της Νέας Υόρκης, σίγουρα δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι 163 χρόνια αργότερα το μικρό μαγαζί του θα είχε μετεξελιχθεί σε μια πολυεθνική εταιρεία. Ούτε, φυσικά, θα μπορούσε να μαντέψει ότι αυτό το ταξίδι προς την επιτυχία θα ήταν τόσο ενδιαφέρον…

Ο John Kiehl έθεσε στον εαυτό του έναν στόχο: να εκπληρώνει τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε πελάτη που επισκεπτόταν το φαρμακείο του. Άρχισε να προσφέρει ομοιοπαθητικά και φυτικά σκευάσματα, θεραπευτικά έλαια, τσάι και αλοιφές για διάφορες παθήσεις, που ήταν βασισμένες σε παλιές συνταγές με βότανα. Οι ίδιες συνταγές διατηρήθηκαν ώς τον 20ό αιώνα. Μέσα σε σύντομο διάστημα, τα προϊόντα του είχαν ξεπεράσει τα σύνορα της Νέας Υόρκης…

Ο ιδρυτής της εταιρείας, John Kiehl.

Νέο ξεκίνημα

Το 1910, o Irving A. Morse (ή «Doc Morse»), ένας πολυμαθής βοτανολόγος, άρχισε να εργάζεται για τον John Kiehl ως μαθητευόμενός του. Μαζί δημιούργησαν αναρίθμητα μοναδικά σκευάσματα από εξωτικά βότανα, τα οποία προηγούνταν της εποχής τους και ενέπνευσαν πολλές από τις παραδόσεις που χαρακτηρίζουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της Kiehl’s μέχρι σήμερα. Μία δεκαετία αργότερα, ο Morse αγόρασε την εταιρεία από τον Kiehl (ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε), διατηρώντας την καθιερωμένη, πλέον, επωνυμία.

Στα ηνία, πλέον, της επιχείρησης, η οικογένεια Morse στήριζε την τοπική κοινωνία του East Village, φρόντιζε τους πελάτες της σαν γείτονες και επιφύλασσε σπιτική υποδοχή σε κάθε επισκέπτη της Kiehl’s. Με αυτόν τον τρόπο, οι ιδρυτές –φαρμακοποιοί και χημικοί– εγκαινίασαν μια παράδοση εξατομικευμένης εξυπηρέτησης, η οποία είναι πλέον θρυλική.

Αξεπέραστη ποιότητα

Τα προϊόντα της Kiehl’s παρασκευάζονται με τρόπο που διασφαλίζει το υψηλό επίπεδο ποιότητας που προσδοκούν από αυτήν οι πελάτες της, ήδη από το 1851.

Παράλληλα, η προσφορά αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της «αποστολής» της Kiehl’s: εκφράζοντας το πνεύμα της ιδρυτικής της οικογένειας, η Kiehl’s υποστηρίζει πρωτοβουλίες που αφορούν τοπικές κοινωνίες, παρουσιάζοντας προϊόντα ειδικά για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Παράλληλα, η θεμελιώδης φιλοσοφία, οι προδιαγραφές των προϊόντων και οι αξίες που διέκριναν ανέκαθεν τη μάρκα Kiehl’s παραμένουν έως και σήμερα αναλλοίωτες: επιστήμη, εκπαίδευση, προσφορά, εξυπηρέτηση, σεβασμός και ποιότητα.

Σήμερα, 169 χρόνια αργότερα, η μαγεία που προσφέρει η «εμπειρία Kiehl’s» εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να γοητεύει τους πελάτες με τα άριστης ποιότητας προϊόντα της, που διασφαλίζουν την υγεία επιδερμίδας και μαλλιών. Όσο για το μήνυμα της οικογένειας των ιδρυτών της, ακούγεται δυνατά μέχρι σήμερα: «Είναι μεγάλη μας χαρά να σας εξυπηρετούμε».

 


 

Δίπλα στην κοινωνία

Στον περισσότερο από ενάμιση αιώνα ιστορίας της, η Kiehl’s δεν ικανοποιεί απλώς τις καθημερινές ανάγκες καθαριότητας και καλλωπισμού όλων όσοι χρησιμοποιούν τα προϊόντα της, αλλά επιτελεί και ένα τεράστιο κοινωνικό έργο, με βασικούς άξονες την έρευνα για την καταπολέμηση του HIV/AIDS, το περιβάλλον και τη βελτίωση της ζωής των παιδιών.

 

Από το 1851, όταν ο John Kiehl άνοιξε το παραδοσιακό φαρμακείο «Kiehl Pharmacy», στη γωνία της Third Avenue με τη Thirteenth Street της Νέας Υόρκης, η εταιρεία έθεσε έναν πολύ σημαντικό στόχο: να βελτιώνει τη ζωή στις τοπικές κοινωνίες, υλοποιώντας στοχευμένες φιλανθρωπικές ενέργειες, βασισμένες στις ανάγκες και στα ενδιαφέροντα των κατοίκων τους. Για περισσότερο από ενάμιση αιώνα οι προσπάθειες της εταιρείας κινήθηκαν σε τρεις σημαντικούς άξονες: την ευημερία των παιδιών, θέματα που αφορούν το περιβάλλον και την έρευνα για το HIV/AIDS.

Είναι αδύνατο να αριθμήσει κάποιος τις φιλανθρωπικές δράσεις στην πορεία 169 ετών: ακόμη όμως κι αν σταθεί σε ορισμένες στη διάρκεια των τελευταίων 20 χρόνων αρκεί, για να συνειδητοποιήσει τη σοβαρότητα και την ευαισθησία, με την οποίαν αντιμετωπίζει η εταιρεία σημαντικά κοινωνικά θέματα.

Το 1996 η Kiehl’s και ο Magic Johnson δημιούργησαν το Magic’s Elixir Foaming Relaxing Bath, με όλα τα έσοδα να διατίθενται στο Ίδρυμα Magic Johnson. Έναν χρόνο αργότερα κυκλοφορεί στην αγορά το Kiehl’s Hand Care for a Cure, με τα έσοδα να πηγαίνουν στο AmFAR (το Αμερικανικό Ίδρυμα Έρευνας για το AIDS).

Οι προσπάθειες της εταιρείας παραμένουν συνεχείς: το 1999 δημιουργεί ένα ταμείο για την παροχή στήριξης στο Κέντρο Βιολογίας Καρκίνου του Χάρβαρντ. Η Χορηγία Ταμείου Έρευνας του Καρκίνου του Δέρματος της Kiehl’s Since 1851 θεσπίστηκε, για να συμβάλλει στην πραγματοποίηση πιλοτικών μελετών για την έρευνα του καρκίνου του δέρματος, αλλά και για να παρέχει συστηματική υποστήριξη και εργαστηριακό εξοπλισμό σε φοιτητές του Κέντρου Βιολογίας Καρκίνου του Χάρβαρντ που βρίσκονται σε προδιδακτορικό και μεταδιδακτορικό επίπεδο.

Νέα εποχή, ίδια ευαισθησία

Παρά την εξαγορά της από τη L’Oreal USA το 2000, το φιλανθρωπικό έργο της εταιρείας δεν σταματά: αντιθέτως, εντείνεται διαρκώς.

Έτσι, το 2002 παρασκευάζεται το Kiehl’s Eucalyptus Bath and Body Cleanser, υπέρ της πρωτοβουλίας YouthAIDS, με τα έσοδα να διατίθενται σε προγράμματα πρόληψης του AIDS/HIV για τη νεολαία. Λίγα χρόνια αργότερα (το 2006) η Kiehl’s συνεργάζεται με το NRDC και παρουσιάζει την πρωτοβουλία www.clickforgreenland.com, με στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση του παγκόσμιου κοινού σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις του φαινομένου του θερμοκηπίου στους πάγους της Γροιλανδίας.

Τον Οκτώβριο 2008 η Kiehl’s και ο Brad Pitt ενώνουν τις δυνάμεις τους: όλα τα καθαρά κέρδη από τις πωλήσεις του Aloe Vera Biodegradable Liquid Body Cleanser διατίθενται προς όφελος του JPF Eco Systems, ενός φιλανθρωπικού ιδρύματος για την υποστήριξη περιβαλλοντικών πρωτοβουλιών ανά τον κόσμο.

Έναν χρόνο αργότερα (τον Δεκέμβριο 2009), για την εορταστική καμπάνια «Peace. Love. Kiehl’s.», η Kiehl’s συνεργάζεται με τον νεοϋορκέζο καλλιτέχνη KAWS. Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζεται η πρώτη στα χρονικά συλλογή περιορισμένης έκδοσης Creme de Corps, διακοσμημένη με το έργο του KAWS: όλα τα καθαρά κέρδη διατίθενται σε φιλανθρωπικά ιδρύματα, με στόχο να δημιουργηθούν ασφαλή και βιώσιμα περιβάλλοντα για παιδιά. Η καμπάνια συγκεντρώνει περισσότερα από 160.000 δολάρια παγκοσμίως.

Λίγους μήνες αργότερα, τον Απρίλιο 2010 και με αφορμή την Ημέρα της Γης, η Kiehl’s υποστηρίζει τη Rainforest Alliance, προσφέροντας όλα τα καθαρά κέρδη από τις πωλήσεις της λοσιόν περιορισμένης έκδοσης Açai Damage-Protecting Toning Mist, για να συμβάλει στην προστασία των τροπικών δασών ανά τον κόσμο. Μια ξεχωριστή ετικέτα, την οποία ζωγράφισαν παιδιά της Βραζιλίας, απεικονίζει τη ζωή στον Αμαζόνιο, απ’ όπου προέρχεται ο καρπός açai. Συγκεντρώνονται περισσότερα από 200.000 δολάρια παγκοσμίως.

Τον Δεκέμβριο 2010 η Kiehl’s συνεργάζεται με τον καταξιωμένο καλλιτέχνη Jeff Koons: στο πλαίσιο αυτό, το 100% των καθαρών κερδών της Kiehl’s παγκοσμίως από τις πωλήσεις της συλλογής περιορισμένης έκδοσης Creme de Corps διατίθενται προς όφελος του Ιδρύματος The Koons Family Institute, μιας πρωτοβουλίας του Διεθνούς Κέντρου Αγνοούμενων και Κακοποιημένων Παιδιών (ICMEC). Κάθε προϊόν της συλλογής φέρει το έργο TULIPS του Jeff Koons. Συγκεντρώνονται περισσότερα από 250.000 δολάρια παγκοσμίως.


Μοιραστείτε το
Scroll to Top

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική απορρήτου.

Ρυθμίσεις Cookies

Παρακάτω μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies θα επιτρέψετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Πατήστε στην αποθήκευση ρυθμίσεων για να εφαρμόσετε την επιλογή σας.

ΛειτουργικάΗ ιστοσελίδα για να δουλέψει χρησιμοποιεί κάποια απαραίτητα λειτουργικά cookies.

ΣτατιστικάΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για στατιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο που σας προσφέρουμε.

Κοινωνικά ΔίκτυαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies από τα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε περιεχόμενο από πλατφόρμες όπως το YouTube και το FaceBook. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΔιαφημίσειςΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για διαφημιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΆλλαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί και ορισμένα cookies από υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες