fbpx
ΑρχικήLIFEΤαξίδιΣτο αυτοκίνητο ποντάρει φέτος ο ελληνικός τουρισμός

Στο αυτοκίνητο ποντάρει φέτος ο ελληνικός τουρισμός

Ο οδικός τουρισμός μπορεί να στηρίξει το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς. Τι υποστηρίζει, σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο αρμόδιος υπουργός, Χάρης Θεοχάρης.

- Advertisment -

Στα νέα υγειονομικά δεδομένα που θα διαμορφωθούν από το άνοιγμα των χερσαίων συνόρων με τις γειτονικές χώρες θα κριθεί το αν θα πατήσει γκάζι φέτος ο οδικός τουρισμός στην Ελλάδα, που παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια διεκδικούσε σημαντικά μερίδια στην εισερχόμενη τουριστική πίτα. Στην εποχή του κορωνοϊού, άλλωστε, οι οδικές μετακινήσεις φαίνεται ότι θα πρωταγωνιστήσουν στον τομέα των μεταφορών – και μάλλον θα είναι αυτές που θα δώσουν τον «τόνο» στην τρέχουσα τουριστική περίοδο.

Σε παρέμβασή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνει ότι «ο οδικός τουρισμός θα ανακάμψει πιο γρήγορα και, συνεπώς, πρέπει να υπάρξουν οι συνθήκες για γρήγορο άνοιγμα των συνόρων». Ταυτόχρονα σπεύδει να προσθέσει, ωστόσο, ότι «ο οδικός τουρισμός δεν είναι το καλύτερο είδος τουρισμού, οπότε δεν θα θέλαμε με τίποτα να περιοριστεί η φετινή χρονιά μόνο σε αυτό το είδος».

Για το υπουργείου Τουρισμού, προτεραιότητα αποτελεί ο οδικός τουρισμός από τις αγορές των Βαλκανίων, με τον κ. Θεοχάρη να τονίζει τα εξής: «Διαμορφώνουμε όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα για τις οδικές πύλες εισόδου τής χώρας και, παράλληλα, κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε τάχιστα να καταστήσουμε εφικτές τις ροές από τα Βαλκάνια. Ο οδικός τουρισμός αποτελεί τομέα, ο οποίος μπορεί να συμβάλει στη στήριξη της ζήτησης στο άνοιγμα της τουριστικής αγοράς, αλλά και στην επέκταση της περιόδου», υπογραμμίζει.

«Ο οδικός τουρισμός θα ανθίσει φέτος στην Ελλάδα»

Στο μεταξύ, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, το μέλος τού Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λακωνίας), Δημήτρης Πολλάλης, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι ο οδικός τουρισμός θα «ανθίσει» φέτος στη χώρα μας, πάντα φυσικά με γνώμονα τα όποια υγειονομικά μέτρα ληφθούν στα χερσαία σύνορα: «Η μετακίνηση με όχημα φαντάζει ως η πλέον ασφαλής, ενώ, σε συνάρτηση με την κατηφόρα των τιμών στα καύσιμα, θα αποδειχθεί και η πλέον συμφέρουσα», όπως είπε. Από τη στιγμή που, όπως υποστηρίζει ο κ. Πολλάλης, το μοντέλο τού τουρισμού όπως το ξέραμε έπαυσε να υπάρχει στις 11 Μαρτίου, ο οδικός τουρισμός τη φετινή περίοδο θα δώσει ώθηση σε περιοχές που προσφέρουν ιδιωτικότητα, μακριά από το μαζικό μοντέλο εισερχόμενης τουριστικής κίνησης. Μάλιστα, η περιοχή τής Πελοποννήσου, όπως υποστηρίζει, μπορεί να απαντήσει στις νέες μορφές ζήτησης, ζητώντας παράλληλα, ωστόσο, την άμεση εφαρμογή υγειονομικού πρωτοκόλλου για τα καταλύματα: «Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε τα ξενοδοχεία να γίνουν νοσοκομεία», ανάφερε με νόημα.

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΗΛΘΑΝ ΟΔΙΚΩΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟ 2018 ΑΝΗΛΘΕ ΣΕ 8,8 ΕΚΑΤ., ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΟ 29% ΑΠΟ ΤΑ 30,3 ΕΚΑΤ. ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, ΣΥΝΟΛΙΚΑ (ΠΛΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ). ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ, ΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΙΝΣΕΤΕ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 2019.

Οι σύγχρονοι οδικοί άξονες της χώρας αποτελούν ισχυρό πλεονέκτημα για την τόνωση του οδικού τουρισμού και αναδεικνύονται σε βασικό παράγοντα άνθισης του εγχώριου τουρισμού, πάντα με γνώμονα τα φετινά δεδομένα. Όπως εξηγεί ο κ. Πολλάλης, ακόμη και μια οικογένεια από τη Θεσσαλονίκη μπορεί να καταλήξει στην άκρη τής Πελοποννήσου με ταχύτητα και άνεση, κάτι που στο παρελθόν δεν ήταν εύκολο: «Το 2020 θα θυμίσει τη δεκαετία τού 1990, όταν πολλοί γερμανοί επισκέπτες έρχονταν στην Ελλάδα για διακοπές με τα οχήματά τους», υπενθυμίζει. Μάλιστα από το παραθαλάσσιο χωριό Αρχάγγελος του νομού Λακωνίας, ο κ. Πολλάλης στέλνει μήνυμα στους υποψήφιους ταξιδιώτες ότι η Ελλάδα έχει προορισμούς όπου μπορούν να απολαύσουν ξέγνοιαστες οικογενειακές διακοπές.

Στο ερώτημα αν ο οδικός τουρισμός, εισερχόμενος ή εγχώριος, μπορεί να καλύψει τις απώλειες της φετινής χρονιάς, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων τής Κω, Κωνσταντίνα Σβήνου, σημειώνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ότι η ανάπτυξη αυτής της μορφής τουρισμού αφορά συγκεκριμένες περιοχές τής χώρας και όχι τις νησιωτικές, όπου αναπτύσσεται ο κύριος όγκος τής ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας: «Αυτός ο όγκος επισκεπτών έρχεται δι’ αέρος και όχι μέσω των χερσαίων μεταφορών», υποστηρίζει.

Τρεις στους 10 τουρίστες έρχονται οδικώς στην Ελλάδα

Ο αριθμός των ταξιδιωτών που προσήλθαν οδικώς στη χώρα μας το 2018 ανήλθε σε 8,8 εκατ., αριθμός που αντιστοιχεί στο 29% από τα 30,3 εκατ. εισερχόμενους ταξιδιώτες τής συγκεκριμένης χρονιάς, συνολικά (πλην κρουαζιέρας). Αυτό αναφέρεται, μεταξύ άλλων, σε πρόσφατη μελέτη τού Ινστιτούτου τού Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) για τις προοπτικές τού εισερχόμενου οδικού τουρισμού στην Ελλάδα το 2019.

Σύμφωνα με τη μελέτη, ένα χαρακτηριστικό των τουριστών που έρχονται οδικώς στη χώρα μας είναι η δυνατότητα που έχουν να αλλάξουν ή να επιλέξουν προορισμό την τελευταία στιγμή, χωρίς να τους απασχολούν ακυρωτικά κόστη, όπως με τα αεροπορικά εισιτήρια.

Κύριες αγορές έλευσης τουριστών μέσω των οδικών αξόνων είναι η Σερβία, η Ρουμανία, η Βουλγαρία, η Τουρκία, η Αλβανία και η Βόρεια Μακεδονία.

Οδικός τουρισμός, ο διαχρονικός τροφοδότης τής Βόρειας Ελλάδας

Ο οδικός τουρισμός καλύπτει περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου των τουριστών που έρχονται στη χώρα μας, καθώς υπολογίζεται γύρω στα 8 εκατομμύρια. Από αυτούς τους τουρίστες, πάνω από 7 εκατομμύρια κατευθύνθηκαν την περασμένη σεζόν σε προορισμούς τής Βόρειας Ελλάδας, καθιστώντας τον οδικό τουρισμό για ακόμη μία χρονιά πολύ σημαντικό βραχίονα για την οικονομία τού τόπου.

Η Χαλκιδική, που είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός τής Βόρειας Ελλάδας, αντλεί σημαντικό μέρος αυτής της μερίδας τουριστών, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (και πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής), Γρηγόρη Τάσιο. Ωστόσο, αυτήν την περίοδο, λόγω του κορωνοϊού, όλα είναι ρευστά, καθώς δεν έχουν τεθεί οι κανόνες με τους οποίους μπορεί να υπάρξει ασφαλής μετακίνηση των τουριστών, τόσο εκείνων που θα έρθουν με τουριστικά λεωφορεία όσο και των μεμονωμένων ταξιδιωτών, αλλά και για το άνοιγμα των συνόρων. Ο ίδιος προβληματισμός υπάρχει και στον νομό Πιερίας, τον οποίον επιλέγει μεγάλος αριθμός τουριστών από τα Βαλκάνια, αλλά και από την Κεντρική Ευρώπη, σύμφωνα με την πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας, Ευαγγελία Ξυπτερά.

Ο ΟΔΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΕΝΑ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 8 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ. ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ 7 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΔΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΒΡΑΧΙΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.

«Οι Βούλγαροι, οι Σέρβοι και οι Τούρκοι είναι από τους καλύτερους πελάτες μας – και έρχονται οδικώς στη Βόρεια Ελλάδα», αναφέρει ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Βύρων Θεολόγης. «Είναι πελάτες που τους θέλουμε, διότι ξοδεύουν χρήματα, μένουν κατά μέσον όρο οκτώ ημέρες και τους ξέρουμε. Ωστόσο, πρέπει να οριστούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα που θα θέσουν τους όρους, ώστε και εκείνοι που θα έρθουν να είναι ασφαλείς και εμείς που θα τους υποδεχτούμε το ίδιο», επισημαίνει ο κ. Θεολόγης. Τονίζει μάλιστα ότι «πρέπει να υπάρξει μια κοινή γραμμή σε ό,τι αφορά τις υποχρεώσεις των ξενοδόχων, ώστε να μη ζητά ο εκάστοτε tour operator τους δικούς του όρους».

Στον οδικό και εσωτερικό τουρισμό θα στοχεύσει η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

«Ανάσα» για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα μπορούσε να αποτελέσει ο οδικός τουρισμός, με δεδομένο ότι καλύπτει σχεδόν το 75% του συνόλου των τουριστών που την επιλέγουν. Γι’ αυτό στο πλάνο της είναι να ξεκινήσει καμπάνια σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, στο πλαίσιο μιας κοινής πολιτικής, η οποία θα «τρέξει» τον Ιούνιο, με προσανατολισμό στον οδικό τουρισμό είτε από το εξωτερικό είτε από το εσωτερικό, σύμφωνα με όσα λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο τομεάρχης Τουρισμού τής ΠΚΜ, Αλέξανδρος Θάνος.

«Ως περιφέρεια, θα περιμένουμε να δούμε ποια υγειονομικά πρωτόκολλα θα ισχύσουν και πώς θα μπορέσει η χώρα μας να παραμείνει ασφαλής προορισμός. Το κύριο μέρος τής στρατηγικής μας για το άμεσο μέλλον επαφίεται σ’ αυτά», σημειώνει και προσθέτει: «Ώς το τέλος Μαΐου ευελπιστούμε να έχουμε σαφή εικόνα για το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα, ώστε τον Ιούνιο να εστιάσουμε στην προβολή, στοχεύοντας κυρίως στην αγορά των Βαλκανίων, του Ισραήλ και άλλων χωρών, με τις οποίες ωστόσο θα πρέπει να υπογραφούν διακρατικές συμφωνίες για την ασφάλεια τόσο των τουριστών όσο και των τοπικών κοινωνιών».

Σχέδιο προβολής τής περιφέρειας Θεσσαλίας για διακοπές με αυτοκίνητο

Την ανάγκη να ενισχυθεί ο τομέας τού οδικού τουρισμού στη χώρα μας και ειδικά στις περιοχές τής περιφέρειας Θεσσαλίας το επόμενο διάστημα, καθώς η πανδημία τού κορωνοϊόυ είναι στην ημερήσια διάταξη, εκφράζει ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, για την προβολή προς το εξωτερικό αυτής της μορφής του τουρισμού.

«Το σκεπτικό», όπως σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, «βασίζεται στο γεγονός ότι, λόγω τού κορωνοιού, η ενίσχυση του οδικού τουρισμού αποτελεί βασική και αναγκαία προϋπόθεση, καθώς διαπιστώνεται σοβαρό πρόβλημα με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, λόγω συνωστισμού. Λόγω του κορωνοϊόυ είναι γνωστό ότι υπάρχει πρόβλημα με τις μεταφορές που επηρεάζουν ή και θα επηρεάσουν τον τουρισμό και στη χώρα μας, ειδικά από το εξωτερικό» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Αγοραστός – και συμπληρώνει: «Παράλληλα όμως, λόγω της παράδοσης που έχουμε με τη συνεργασία μας με τις χώρες των Βαλκανίων, αλλά και λόγω των κοντινών αποστάσεων προς αρκετές χώρες, υπάρχει η δυνατότητα να αναπτυχθεί πιο οργανωμένα ο οδικός τουρισμός».

Όπως σημειώνει ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, έχει εκπονηθεί ένα σχέδιο προβολής και τουριστικής στόχευσης της περιφέρειας, το οποίο αφορά την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων που έχει η Θεσσαλία, αλλά και η υπόλοιπη Ελλάδα για διακοπές με τη χρήση του αυτοκινήτου ή αυτοκινούμενων οχημάτων: «Η νέα πραγματικότητα διαμορφώνει νέα δεδομένα. Η αναγκαιότητα για τον τουρίστα πλέον είναι ο τόπος και η ασφάλεια που του παρέχει για τη μετακίνησή του. Δεν είναι πλέον τόσο σημαντικό τα ζητήματα της πολυτέλειας – σημαντική είναι κυρίως η ασφάλεια. Αυτό μπορεί να διασφαλιστεί στη χώρα μας, μέσω της ανάπτυξης του οδικού τουρισμού» καταλήγει.

Ο οδικός τουρισμός, πλεονέκτημα για τη Στερεά Ελλάδα

Σε επαναπροσδιορισμό των προτεραιοτήτων στον τουρισμό προχωρά άμεσα η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, αναδεικνύοντας τον οδικό τουρισμό σε κατ’ εξοχήν επιδίωξη για το επόμενο διάστημα: «Αλλιώς τα είχαμε σχεδιάσει, αλλά, στην μετά-κορωνοϊό εποχή, επιβάλλονται αλλαγές, με έμφαση στον οδικό τουρισμό, που αποτελεί πλεονέκτημα για τη Στερεά Ελλάδα» υπογραμμίζει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης, Ηλίας Μπουρμάς. Όπως υπογραμμίζει, «μέχρι να δοθεί το ‘πράσινο φως’ από την πλευρά των λοιμωξιολόγων, αλλά και της κυβέρνησης, θα είμαστε έτοιμοι. Ιδιαίτερα η Στερεά Ελλάδα έχει κατ’ εξοχήν πλεονεκτήματα για άμεσες προσβάσεις σε βουνό, θάλασσα και γαστρονομία».

Ο κ. Μπουρμάς επικαλείται στοιχεία από μελέτες, σύμφωνα με τις οποίες ο οδικός τουρισμός αναμένεται να αυξηθεί το προσεχές διάστημα, καθώς οι μαζικές μετακινήσεις με λεωφορεία και αεροπλάνα θα μειωθούν ιδιαίτερα, «ιδίως λόγω του φόβου που υπάρχει, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη». Όπως εκτιμά, «το σύνολο των επισκεπτών θα αποφύγουν περιοχές που δεν θα έχουν άμεση πρόσβαση στο σύστημα υγείας και θα προτιμήσουν εκείνες όπου θα μπορούν να εξυπηρετούνται ό,τι και αν τους τύχει – και, κυρίως, να νιώθουν ασφάλεια. Η Στερεά Ελλάδα, με την ενίσχυση των υγειονομικών της δομών, προσφέρει τέτοιου είδους εγγυήσεις και εκπέμπει μια σιγουριά σε κάθε επισκέπτη, ώστε να βρίσκεται μέσα στις προτιμήσεις του. Ήδη επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο που θα τεθεί σε εφαρμογή μέχρι τις αρχές τού επόμενου μήνα, γιατί τότε υπολογίζουμε ότι θα δοθεί το ‘πράσινο φως’ για την τουριστική σεζόν» σημειώνει.

Ο οδικός τουρισμός στο επίκεντρο πρωτοβουλίας τού δημάρχου Ιωαννίνων, Μωυσή Ελισάφ, μετά το lockdown

Πρωτοβουλία για τη δημιουργία δομής υποστήριξης του τουριστικού προϊόντος των Ιωαννίνων μετά το lockdown αναλαμβάνει ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Μωυσής Ελισάφ, καθώς, όπως τονίζει, ο τουρισμός είναι ο «άγνωστος Χ» τής επόμενης ημέρας. Πρόκειται, όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, για την κατάρτιση πλάνου, μιας συλλογικής προσπάθειας μαζί με όλους τους φορείς, που αφορά τη μεταβατική περίοδο που ξεκινά –εφόσον όλα είναι ευνοϊκά– από τον Ιούλιο, ώστε να προβληθεί ο «προορισμός Γιάννενα».

Ο κ. Ελισάφ επεξεργάζεται σχέδιο δημιουργίας μιας δομής, στην οποία θα συμμετέχουν η περιφέρεια Ηπείρου, οι ξενοδόχοι, οι επαγγελματίες συνεδριακού τουρισμού και άλλοι φορείς, η οποία θα κάνει στοχευόμενες κινήσεις για την προβολή τού «προορισμού Γιάννενα», ως μιας εναλλακτικής πρότασης στην Ελλάδα, πέραν από το «ήλιος, θάλασσα, παραλία». Στο επίκεντρο της δράσης βρίσκεται η συνεχής προβολή, με διαφορετικές ενότητες, των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που έχει η περιοχή, με αφετηρία αρχικά τον οδικό τουρισμό. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Ιωαννιτών, «επειδή ο οδικός τουρισμός θα προηγηθεί του ακτοπλοϊκού και αεροπορικού τουρισμού, θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση στους έλληνες τουρίστες, αλλά και σ’ εκείνους των γειτονικών χωρών». Καθώς σε διεθνές επίπεδο το τοπίο αναφορικά με τα υγειονομικά πιστοποιητικά δεν είναι ξεκάθαρο, ο κ. Ελισάφ θεωρεί ότι ο τουρισμός είναι ο «άγνωστος Χ», γι’ αυτό θα πρέπει συλλογικά να εκτιμηθούν όλα τα δεδομένα και να δοθούν οι κατάλληλες λύσεις.

Σε κάθε περίπτωση, εκτιμά ότι την ακριβή εικόνα θα τη δώσει ο Μάιος – αν, δηλαδή, τα κρούσματα στην Ευρώπη, δηλαδή στις τουριστικές αγορές τής Ελλάδας στο εξωτερικό, ελαχιστοποιούνται. Παράλληλα, επισημαίνει ότι δεν μπορεί οποιοσδήποτε να έχει σαφή άποψη, πριν ξεκαθαρίσουν τα πράγματα όσον αφορά τη διαχείριση επισκεπτών από το εξωτερικό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική απορρήτου.

Ρυθμίσεις Cookies

Παρακάτω μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies θα επιτρέψετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Πατήστε στην αποθήκευση ρυθμίσεων για να εφαρμόσετε την επιλογή σας.

ΛειτουργικάΗ ιστοσελίδα για να δουλέψει χρησιμοποιεί κάποια απαραίτητα λειτουργικά cookies.

ΣτατιστικάΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για στατιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο που σας προσφέρουμε.

Κοινωνικά ΔίκτυαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies από τα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε περιεχόμενο από πλατφόρμες όπως το YouTube και το FaceBook. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΔιαφημίσειςΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για διαφημιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΆλλαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί και ορισμένα cookies από υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες