Η Ντενίζ εμπνεύστηκε από τη φουστανέλα, αποδομώντας την κλασσική μορφή της και αλλάζοντας τη χρήση της. Δημιούργησε στράπλες φόρεμα με πιέτες και το συνδύασε με παραδοσιακή πόρπη περασμένη στο στήθος. Τοποθέτησε τέσσερις παραδοσιακές ποδιές τη μία πάνω στην άλλη, εν είδει φούστας. Χρησιμοποίησε έναν χειροποίητο τσεβρέ Σουφλίου, τον οποίο κέντησε η μητέρα της στη δεκαετία τού 1970, ως top πάνω από ένα καθημερινό παντελόνι. Δημιούργησε ένα φόρεμα από πλισέ soleil οργαντίνα βαμβακερή με την τεχνική moulage σε αρχαιοελληνικό στιλ, θέλοντας να δείξει τα κοινά στοιχεία που μπορεί να βρει κάποιος μεταξύ των αρχαιοελληνικών ρούχων και της φουστανέλας. Ένα σιγκούνι σε λευκό μικάντο συνδυασμένο –για τις ανάγκες τής φωτογράφησης– με κουμπούρα τού 19ου αιώνα είναι η πρόταση της σχεδιάστριας για τη σύγχρονη εκδοχή τού υπέροχου παραδοσιακού πανωφοριού.
Σκηνικό για τη φωτογράφηση αποτέλεσαν οι χώροι τού ξενοδοχείου «Κινστέρνα», το αρχικό κτίσμα τού οποίου ανάγεται στη βυζαντινή περίοδο, άλλαξε ωστόσο πολλές μορφές ώς τις μέρες μας. Μέσα από την αναστήλωσή του, τα στοιχεία όλων των περιόδων διατηρήθηκαν άψογα – και αυτός ήταν ο κύριος λόγος επιλογής του ως τέλειου σκηνικού για τη φωτογράφιση.
Η δημιουργός
Η αγαπημένη σχεδιάστρια μόδας Ντενίζ Ελευθερίου γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη και μεγάλωσε στην Κομοτηνή. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα, αποτελώντας το town’s favourite στον σχεδιασμό ρούχων και νυφικών.
Σπούδασε στο Μιλάνο σχέδιο μόδας και στάιλινγκ στο περίφημο Instituto Marangoni, απόφοιτοι του οποίου είναι οι Dolce & Gabbana, Moschino κ.ά. Στη συνέχεια εργάστηκε κοντά σε ιταλούς σχεδιαστές, εντρυφώντας στην ιταλική ραφή και στο περίφημο ιταλικό ντιζάιν.
Εδώ και 20 χρόνια διατηρεί το δικό της ατελιέ στη Θεσσαλονίκη, έχοντας αποκτήσει πιστό κοινό απ’ όλη την Ελλάδα, όχι μόνο για τα νυφικά που σχεδιάζει, αλλά και για τα ρούχα sur mesure και τη σειρά prêt-à-porter.
Η σχεδιάστρια έχει παρουσιάσει πλήθος συλλογών σε προσωπικές επιδείξεις, επιλέγοντας πάντοτε ιδιαίτερους και εμβληματικούς χώρους της Θεσσαλονίκης, όπως η Κάζα Μπιάνκα, το Γενί τζαμί και το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Το στιλ «Ντενίζ Ελευθερίου» είναι αναγνωρίσιμο κυρίως για δύο λόγους: για το μίνιμαλ ύφος του και για το γεγονός ότι η σχεδιάστρια φροντίζει πάντοτε να ακολουθεί και να εμπνέεται από το στιλ κάθε γυναίκας, σεβόμενη την προσωπικότητά της.