Η ημερομηνία των εγκαινίων τού Make Up Museum, στη Νέα Υόρκη, μπορεί να έχει αναβληθεί επ’ αόριστον λόγω της πανδημίας τού κορωνοϊού, αλλά λειτουργεί διαδικτυακά. Το αφιερωμένο στην ιστορία και στη βιομηχανία ομορφιάς μουσείο ξεκίνησε, ωστόσο, στα social media την εκστρατεία «Generations of Beauty», με στόχο να συνδέσει λάτρεις τού μακιγιάζ διαφορετικών γενεών στο Instagram.
Η εκστρατεία έχει στόχο την υποστήριξη ηλικιωμένων που υποφέρουν από τη μοναξιά κατά τη διάρκεια της πανδημίας τού κορωνοϊού. Εκπρόσωποι νεότερων γενιών ενθαρρύνονται να αναλάβουν πρωτοβουλία για συζητήσεις γύρω από ξεχωριστές αναμνήσεις σχετικές με την ομορφιά.
Η διεθνής εκστρατεία ομορφιάς ξεκίνησε στις 9 Απριλίου, στον λογαριασμό τού Μουσείου Μακιγιάζ στο Instagram (@MakeupMuseumOfficial), με μια συζήτηση μέσω βίντεο με τη συνιδρύτρια του, Κέιτλιν Κόλινς, και τη γιαγιά της, Μορίν Ντένζες. Η Μορίν Ντένζες μίλησε για τις προσωπικές αναμνήσεις ομορφιάς από τη δεκαετία τού 1950 και για τα πολύτιμα προϊόντα που τη συγκεκριμένη δεκαετία – ένα άρωμα 20 Carats, μοναδικά κατασκευασμένες χτένες και κασετίνες καλλυντικών.
«Ξεκινήσαμε την εκστρατεία ‘Generations of Beauty’, για να ενθαρρύνουμε τους λάτρεις των προϊόντων ομορφιάς σε όλο τον κόσμο να μιλήσουν με τους αγαπημένους τους για την ιστορία τού μακιγιάζ» εξήγησε η Κέιτλιν Κόλινς. «Με την ενθάρρυνση του διαλόγου μπορούμε να φέρουμε μιαν αίσθηση παρηγοριάς στις παλαιότερες γενιές, που μπορεί να είναι κοινωνικά απομονωμένες και να αναζητούν επαφή κατά τη διάρκεια αυτής της αβέβαιης, τρομακτικής περιόδου» ανέφερε.
Το Μουσείο Μακιγιάζ θα δωρίσει 1 δολάριο για κάθε σχόλιο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή για κάθε like στις #GenerationsOfBeauty αναρτήσεις του στο Instagram αυτόν τον μήνα στο πρόγραμμα «Food on Wheels», που προσφέρει γεύματα σε ηλικιωμένους.