Αρχική PEOPLE Συνεντεύξεις Οι Θεσσαλονικείς: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος

Οι Θεσσαλονικείς: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος

Δημοσιογράφος, γενικός διευθυντής τής Δημοτικής Εταιρείας Θεάματος, Πληροφόρησης και Επικοινωνίας-ΔΕΠΘΕ (TV100, FM100). Φωτογραφήθηκε την Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020, στα στούντιο της TV 100 και στο πάρκο Λευκού Πύργου.

- Advertisment -
Πορτραίτα: ΣΑΚΗΣ ΓΙΟΥΜΠΑΣΗΣ.

Οι Θεσσαλονικείς βλέπουν το τελευταίο διάστημα αλλαγές στο πρόγραμμα των δημοτικών ΜΜΕ, κυρίως της δημοτικής τηλεόρασης TV 100 – αλλαγές αισθητικές, αλλά και στο περιεχόμενο, με νέες εκπομπές και με αναβάθμιση υφιστάμενων. Ποιο είναι το σχέδιο πάνω στο οποίο ξεδιπλώθηκαν μέχρι σήμερα και, ενδεχομένως, θα ξεδιπλωθούν και στο μέλλον αυτές οι παρεμβάσεις;

Όπως ίσως γνωρίζετε, ανέλαβα καθήκοντα στις 20 Φεβρουαρίου, στη μέση τής σεζόν, μαζί με τον… κορωνοϊό. Αξιοποιήσαμε αυτήν την πρώτη περίοδο ώς τον Σεπτέμβριο, για να λύσουμε βασικά προβλήματα σε τεχνικό και αισθητικό επίπεδο, αλλά και σε ό,τι αφορά το πρόγραμμα και την ποιότητα των εκπομπών. Παρά την πανδημία, το πετύχαμε σε μεγάλο βαθμό, αλλάζοντας τελικά ολοκληρωτικά την εικόνα τής TV100 –δείτε την!– και κάνοντας ραδιόφωνο με… κανονικό πρόγραμμα τον FM100 – ακούστε τον!

Ελπίζω το σχέδιό μας για τα δημοτικά ΜΜΕ να καταγραφεί ως ο τρίτος μεγάλος σταθμός στην ιστορία τους, μετά την ίδρυσή τους το 1987-1988 και τον οικονομικό εξορθολογισμό τού 2011. Τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεκίνησε η νέα εποχή για τα δημοτικά ΜΜΕ με μότο «Κοιτάμε ψηλά, βλέπουμε μπροστά». Για πρώτη φορά με καθαρά αναπτυξιακή κατεύθυνση, με ένα στρατηγικό πλάνο που θα ολοκληρωθεί το 2022-2023, οπότε τα δημοτικά ΜΜΕ θα γιορτάζουν τα 35 χρόνια λειτουργίας τους.

Βασικό στοιχείο τής προσπάθειας είναι η εξωστρέφεια – όχι ως σλόγκαν, αλλά στην πράξη. Το κάνουμε ήδη σε επίπεδο συνεργασιών με φορείς όπως το Μέγαρο Μουσικής, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (ΚΘΒΕ), η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, η Συμφωνική και η Φιλαρμονική Ορχήστρα τού δήμου Θεσσαλονίκης κ.ά. Το κάνουμε όμως και με θεσμοθετημένες συνεργασίες, όπως με το Κρατικό Ωδείο ή με το Επαγγελματικό Επιμελητήριο, την Πολιτιστική Εταιρεία Επιχειρηματιών Βορείου Ελλάδος, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής ή την Ομοσπονδία Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες (ΕΣΑΜΕΑ), που έχουν τη δική τους εκπομπή.

Πριν από μερικές ημέρες λάβαμε την επιστολή ένταξής μας στο ευρωπαϊκό δίκτυο περιφερειακών τηλεοράσεων Circom – και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό, διότι μας δίνει τη δυνατότητα ανταλλαγής προγραμμάτων, αλλά και εμπειριών τού προσωπικού μας. Παράλληλα, πριν από λίγες εβδομάδες ξεκίνησε η συνεργασία μας με την ομάδα φωτογράφων Thessaloniki Arts and CulturePhotos, «ντύνοντας» με εικόνες τής Θεσσαλονίκης τα δελτία ειδήσεων. Άλλη εικόνα, αλλά και εξαιρετική προβολή τής πόλης μας.

Αυτές τις ημέρες υπογράφουμε συμφωνία συνεργασίας στην πράξη με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας – και έπονται και άλλες τέτοιες.

Τα δημοτικά ΜΜΕ στηρίζουν την πόλη και η πόλη στηρίζει τα δημοτικά ΜΜΕ. Σ’ αυτήν την κατεύθυνση έχουμε εκσυγχρονίσει την εμπορική μας πολιτική, χτίζοντας ταυτόχρονα υγιείς σχέσεις με τον εμπορικό, τον επαγγελματικό και τον επιχειρηματικό κόσμο τής Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας.

«ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΟΤΙ ΕΔΩ, ΣΤΗΝ TV100 ΚΑΙ ΣΤΟΝ FM100, ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ! ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΔΕΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΗ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ, ΘΑ ΔΕΙ, ΠΛΕΟΝ, ΤΑΙΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΙΡΕΣ – ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ, ΑΘΛΗΤΩΝ, ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΨΥΧΡΑΙΜΟ, ΧΩΡΙΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ. ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ –ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΠΡΩΤΗ ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ–, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΓΕΝΙΚΩΣ, ΣΤΑ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΙΕΣ».

Μετράτε κάτι λιγότερο από έναν χρόνο θητείας στα νέα σας καθήκοντα. Ποιο ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που κληθήκατε να διαχειριστείτε και να επιλύσετε – ένα πρόβλημα που, ενδεχομένως, δεν μπορούσατε καν να διανοηθείτε, όταν σας προτάθηκε η συγκεκριμένη θέση;

Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο έχουν άμεση σχέση με την τεχνολογία. Ο εξοπλισμός είναι πεπαλαιωμένος, κάτι που συνεπάγεται προβλήματα και μειωμένες δυνατότητες εφαρμογής νέων πραγμάτων. Μέσα σε λίγους μήνες προχωρήσαμε σε επενδύσεις ύψους άνω των 165.000 ευρώ, αισθητά πολλαπλάσιες των προηγουμένων ετών. Αλλάξαμε το στούντιο και χρησιμοποιούμε πια ψηφιακές οθόνες αντί για έναν παλιό προτζέκτορα ηλικίας 32 ετών. Βελτιώσαμε κατά πολύ την ισχύ και την ποιότητα του ραδιοφωνικού σήματος – και συνεχίζουμε.

Φυσικά, υπάρχουν και άλλα προβλήματα που δεν φαίνονται, εργαζόμαστε ωστόσο συστηματικά για τη λύση τους μαζί με τον πρόεδρο και τα μέλη τού δ.σ. Στην TV100 συμβαίνει κάτι που δύσκολα μπορεί να υποψιαστεί κάποιος. Δεν φτιάχνουμε εκπομπές-βιτρίνα. Αλλάζουμε όλη τη λογική λειτουργίας. Επιχειρούμε να φτάσουμε εκεί όπου δεν μπορούμε, ακολουθώντας τη σκέψη τού Καζαντζάκη. Και επειδή συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις φοβόμαστε τους ανθρώπους που θα βρούμε σε ένα δημόσιο μέσο, θέλω να πω ότι βρήκα ανθρώπους με διάθεση για δουλειά, με μεράκι γι’ αυτό που κάνουν, αν θέλετε και με κάποια όνειρα ανεκπλήρωτα. Αυτά τα στοιχεία αξιοποιούμε, δίνοντας αξία στο ανθρώπινο δυναμικό, με βαθιά πίστη ότι οι μεγάλες αλλαγές έρχονται από τη δύναμη της ομάδας. Ιδίως σε μια τέτοια δημιουργική δουλειά, που έχει στοιχεία τής τέχνης μέσα της, που αξιοποιεί δηλαδή τις προσωπικές δεξιότητες καθενός. Είναι αυτοί οι συνάδελφοί μου στους οποίους οφείλεται σε μεγάλο βαθμό η ταχεία αλλαγή τής εικόνας τής TV100 και του FM100.

Παρότι οι Θεσσαλονικείς κατηγορούνται συχνά ως τοπικιστές, ένας αντίστοιχος «μιντιακός τοπικισμός» δεν βλέπουμε να παρατηρείται στους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς τής πόλης σε ό,τι αφορά τη θεαματικότητα και την ακροαματικότητά τους. Πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό το φαινόμενο; Φταίει ο ντόπιος τηλεθεατής, κυρίως, που γοητεύεται από τα λάιφστάιλ προγράμματα και τα ριάλιτι των πανελλαδικής εμβέλειας δικτύων; Υπάρχει ευθύνη στους παραγωγούς τηλεοπτικού προϊόντος στην πόλη; Ή θα πρέπει να αναζητήσουμε κάτι διαφορετικό ως αιτία;

Το θέμα τής σχέσης των ΜΜΕ τής Θεσσαλονίκης με το κοινό –και αντιστρόφως– είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση. Είναι φυσιολογικό κάποιοι τηλεθεατές να αναζητούν το λάιφστάιλ σε ιδιωτικά ΜΜΕ. Καθένας στο είδος του. Ξέρετε, εκτός από το ότι τα οικονομικά μεγέθη παραγωγής είναι τελείως διαφορετικά, πρέπει να έχουμε συνείδηση ότι τα δημοτικά ΜΜΕ, ως δημοσίου χαρακτήρα, έχουν τη μεγάλη ευθύνη να διαφυλάξουν αξίες και ποιότητες που, δυστυχώς, έχουν χαθεί από το τηλεοπτικό προσκήνιο.

Εγώ θέλω να πω στους τηλεθεατές και τους ακροατές ότι εδώ, στην TV100 και στον FM100, είναι Θεσσαλονίκη! Εδώ θα δει κάποιος την πόλη μας, θα δει ντοκιμαντέρ για τη σπουδαία ιστορία της, θα δει, πλέον, ταινίες και σειρές – κι όλα αυτά με ποιότητα. Θα ακούσει τον λόγο πολύ αξιόλογων ανθρώπων τής πόλης μας – επιστημόνων, επιχειρηματιών, αθλητών, ανθρώπων τού πολιτισμού. Ακόμη και η ενημέρωση γίνεται με τρόπο ψύχραιμο, χωρίς δραματοποιήσεις. Καθένας μπορεί να ενημερωθεί για όσα συμβαίνουν εδώ και στην Κεντρική Μακεδονία –για εμάς, πρώτη πόλη είναι η Θεσσαλονίκη–, αλλά και στην Ελλάδα και στον κόσμο. Γενικώς, στα αμφιλεγόμενα προγράμματα των ιδιωτικών καναλιών εμείς προτείνουμε μια διαφορετική ποιότητα, χωρίς κραυγές και υστερίες.

Με αυτό το πνεύμα, από τον Σεπτέμβριο και παρά την κρίση διπλασιάσαμε τις παραγωγές μας, κάτι που σημαίνει αύξηση της παραγωγικότητας των ανθρώπων μας, με εκπομπές για την ιστορία, τον πολιτισμό, τις οικονομικές δυνάμεις τού τόπου μας, που δίνουν υπεραξία στα δημοτικά ΜΜΕ. Πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα έχουμε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε και άλλου είδους εκπομπές – ψυχαγωγικές, γαστρονομίας, υγείας, αυτοκινήτου κοκ. Επίσης, ετοιμάζουμε σειρά ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση, εστιάζοντας στον ρόλο τής Μακεδονίας και της Θράκης.

Σχεδόν από την ίδρυσή τους, τα δημοτικά μέσα ενημέρωσης φορτώθηκαν μια σειρά από κατηγορίες – μεταξύ άλλων, ότι λειτουργούν ως φερέφωνα κατά καιρούς δημοτικών αρχών ή ως χώροι όπου μπορούν να βολευτούν επαγγελματικά οι «αρεστοί» και οι «ημέτεροι». Πώς θα αξιολογούσατε αυτήν την κριτική; Έχει ψήγματα αλήθειας ή είναι υπερβολική; Ποιος θα έπρεπε να είναι, κατά την άποψή σας ως γενικού διευθυντή τής Δημοτικής Εταιρείας Θεάματος, Πληροφόρησης και Επικοινωνίας, ο ρόλος τής TV 100, του FM100 και του FM100,6;

Τα δημοτικά ΜΜΕ τής Θεσσαλονίκης είναι ταυτισμένα με τη σύγχρονη ιστορία τής πόλης, μια και την καταγράφουν καθημερινά εδώ και 32 χρόνια – αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό. Είναι ο ρόλος των δημοτικών ΜΜΕ να καταγράφουν και να προβάλλουν όσα γίνονται στην πόλη, όσα κάνει ο δήμος Θεσσαλονίκης, όπως και οι άλλοι δήμοι. Αυτό κάποιες φορές παρεξηγείται – αδίκως, βέβαια.

Για το παρελθόν και το κατά πόσον έχει παίξει ρόλο στη διαμόρφωση αυτής της αντίληψης δεν είναι ο ρόλος μου να μιλήσω. Αυτό που μπορώ να διαβεβαιώσω γι’ αυτό που εγώ ζω είναι ότι ο πλουραλισμός στην TV100 και στον FM100 είναι μια πραγματικότητα, αλλά και μια διαρκής, καθημερινή στόχευση των έμπειρων δημοσιογράφων μας. Αυτή είναι η κατεύθυνση που έχουμε πάρει από τη διοίκηση, αυτήν υλοποιούμε.

Μιλώντας για διοίκηση… Πώς λειτουργεί, ως πολιτικός σας προϊστάμενος, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας; Έχει άποψη για το πώς πρέπει να λειτουργούν τα δημοτικά ΜΜΕ σε σχέση με τις ανάγκες τής πόλης; Συμμετέχει στον σχεδιασμό τής νέας τους εποχής και, αν ναι, πόσο ενεργά και πόσο τακτικά; Σας έχει δώσει τη δημιουργική ελευθερία, αλλά και τα μέσα που απαιτούνται, για να πετύχετε στην προσπάθειά σας;

Η αλήθεια είναι ότι κινούμαστε στον… ασταμάτητο ρυθμό τού Κωνσταντίνου Ζέρβα. Στο μότο «δουλειά, δουλειά, δουλειά», που είπε από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε τα καθήκοντά του. Όταν ο πρώτος δίνει το παράδειγμα, δεν μπορείς παρά να ακολουθείς αυτό το παράδειγμα. Οι κατευθύνσεις προκύπτουν συχνά από τον δημόσιο λόγο του, είτε μιλά για την καθαριότητα είτε για την εξυπηρέτηση του πολίτη είτε για το όραμά του για την πόλη. Καινοτομία, ψηφιακός εκσυγχρονισμός, σωστός προγραμματισμός, θετικό αποτέλεσμα υπέρ τού πολίτη.

Με τη σημερινή διοίκηση, η TV100 και ο FM100 έχουν την ευκαιρία να κάνουν άλματα, για τον απλό λόγο ότι αυτή είναι η πολιτική της βούληση, που έχει εκφραστεί πολλές φορές. Εργαζόμαστε, λοιπόν, για να ολοκληρώνουμε μικρούς στόχους, ώστε να φτάσουμε σύντομα και στον μεγάλο στόχο, που είναι να κάνουμε την TV100 πρώτη περιφερειακή τηλεόραση στη χώρα και τον FM100 πρώτο ραδιόφωνο στις καρδιές των Θεσσαλονικέων. Χρειάζεται χρόνος για να φτάσουμε στον τερματισμό, όμως κάθε εμπόδιο που ξεπερνάμε είναι μια μικρή επιτυχία και ένα μεγάλο βήμα προόδου.

«Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Ο ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΟΣ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΣΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΥΨΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 165.000 ΕΥΡΩ, ΑΙΣΘΗΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ. ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΠΙΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΟΘΟΝΕΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΑΛΙΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤΟΡΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 32 ΕΤΩΝ. ΒΕΛΤΙΩΣΑΜΕ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ – ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ. ΦΥΣΙΚΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ, ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΩΣΤΟΣΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΣΤΗΝ TV100 ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΨΙΑΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ. ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ-ΒΙΤΡΙΝΑ. ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ. ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕΣΟ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΒΡΗΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΟΝΕΙΡΑ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΜΕ ΒΑΘΙΑ ΠΙΣΤΗ ΟΤΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΙΔΙΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕΣΑ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΕΝΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ Η ΤΑΧΕΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ TV100 ΚΑΙ ΤΟΥ FM100».

Κάποια στιγμή –σας εύχομαι πολλά χρόνια αργότερα– θα αποχωρήσετε από τη θέση σας. Σε ποια κατάσταση θα θέλατε να αφήσετε τα δημοτικά ΜΜΕ; Ποιος είναι εκείνος ο στόχος, τον οποίον, αν τον πετυχαίνατε, θα θεωρούσατε ότι εκπληρώσατε τον ρόλο σας;

Όσο κι αν ακούγεται ρομαντικό, η αλήθεια είναι ότι με συγκλονίζει το γεγονός ότι εργάζομαι στα πιο ιστορικά ΜΜΕ τής Θεσσαλονίκης, αυτά που άνοιξαν τον δρόμο για την ελεύθερη ραδιοφωνία και τηλεόραση στην Ελλάδα. Μεγάλη τιμή και μεγάλη ευθύνη.

Θα ήθελα να παραδώσω τα δημοτικά ΜΜΕ τεχνολογικά συγχρονισμένα με την εποχή μας. Με άλλη νοοτροπία – να νοιώθει καθένας περήφανος να εργάζεται εδώ, όχι ότι κάνει μιαν απλή δουλειά. Να αποτελούν σημείο αναφοράς για τη Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Μακεδονία και, στο είδος τους, για ολόκληρη την Ελλάδα. Για τους πολίτες, για τον κόσμο των μίντια, για τον κόσμο τής αγοράς.

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική απορρήτου.

Ρυθμίσεις Cookies

Παρακάτω μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies θα επιτρέψετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Πατήστε στην αποθήκευση ρυθμίσεων για να εφαρμόσετε την επιλογή σας.

ΛειτουργικάΗ ιστοσελίδα για να δουλέψει χρησιμοποιεί κάποια απαραίτητα λειτουργικά cookies.

ΣτατιστικάΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για στατιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο που σας προσφέρουμε.

Κοινωνικά ΔίκτυαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies από τα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε περιεχόμενο από πλατφόρμες όπως το YouTube και το FaceBook. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΔιαφημίσειςΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για διαφημιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΆλλαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί και ορισμένα cookies από υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες