ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
-
Εισαγωγή
O ιστότοπος https://citymagthess.gr/ (εφεξής site) είναι μία ηλεκτρονική ενημερωτική ιστοσελίδα καθώς και ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω διαδικτύου της εταιρείας με την επωνυμία NOW IKE, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, οδός Ροδοπόλεως 9, ΤΚ 55133 και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ.801289792 και Δ.Ο.Υ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ (εφεξής: «ΕΤΑΙΡΕΙΑ»), ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας contact@citymagthess.gr και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης (2310) 431669
Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών τού ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής: «πελάτης» ή «χρήστης», αντίστοιχα) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απέχει από τη χρήση τού site, καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή με αυτό.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες τού παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.
-
Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο site, σε ό,τι αφορά την ταυτότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, αλλά και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που διατίθενται μέσω του site. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
-
Περιορισμός ευθύνης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσής τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για τη διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει, σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Το site παρέχει το περιεχόμενο (λ.χ.,πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου «όπως ακριβώς έχουν». Σε καμία περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κτλ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης τού ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση τού διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
-
Ευθύνη χρήστη
Έκαστος πελάτης/χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες, τις πληροφορίες και τα δεδομένα τού site σύμφωνα με τα στον νόμο οριζόμενα και με βάση τους κανόνες τής καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών. Υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί τo site για: 1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιονδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου, 2. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κτλ., 3. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με τον νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), 4. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου, το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων κάθε είδους, 5. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού, το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό τη διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό τής λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, 6. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων, 7. παρενόχληση τρίτων με οποιονδήποτε τρόπο, 8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
-
Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Όλο το περιεχόμενο του site, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κτλ., αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία τής ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις τού ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων, για την οποία η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει λάβει άδεια χρήσης για τις δικές της αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία τού ηλεκτρονικού καταστήματος.
-
Σύνδεσμοι στο site
Οι σύνδεσμοι (links) που περιλαμβάνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα οδηγούν σε σελίδες τού καταστήματος ή, σε κάποιες περιπτώσεις, οδηγούν τον χρήστη να μεταβεί από αυτό (ηλεκτρονικό κατάστημα) σε ιστοσελίδες τρίτων παρόχων, επιχειρήσεων κτλ. Οι συσχετιζόμενες αυτές ιστοσελίδες δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τα περιεχόμενα οποιασδήποτε τέτοιας ιστοσελίδας ή οποιουδήποτε συνδέσμου που περιλαμβάνεται σε μία συσχετιζόμενη ιστοσελίδα ή οποιωνδήποτε αλλαγών ή ενημερώσεων σε τέτοιες ιστοσελίδες.
-
Προστασία προσωπικών δεδομένων
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων τού Πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων.
Κατά την επίσκεψή σας στο site είναι πιθανόν να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κτλ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στο site τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και τη διασφάλιση της λειτουργίας τής αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από τον Νόμο στις αρμόδιες και μόνον αρχές).
Σε κάθε περίπτωση, οι εργαζόμενοι της
ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει παρθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την
ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.
Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο contact@citymagthess.gr
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή, ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Εδώ μπορείτε να δείτε με λεπτομέρεια την
Πολιτική Απορρήτου τής ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
-
Πολιτική τιμών
Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη.
-
Μεταβιβάσεις επιχειρήσεων
Σε σχέση με οποιαδήποτε αναδιοργάνωση, αναδιάρθρωση, συγχώνευση ή πώληση ή άλλη μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων (από κοινού «Μεταβίβαση Επιχειρήσεων»), θα μεταφέρουμε δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων προσωπικών δεδομένων, σε εύλογη κλίμακα και όπως είναι απαραίτητο για τη Μεταβίβαση Επιχειρήσεων και υπό την προϋπόθεση ότι ο παραλήπτης συμφωνεί να σεβαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα κατά τρόπο που να συνάδει με τους ισχύοντες νόμους προστασίας δεδομένων. Θα εξακολουθήσουμε να διασφαλίζουμε την εμπιστευτικότητα τυχόν προσωπικών δεδομένων και θα ενημερώσουμε τα υποκείμενα που επηρεάζονται πριν τα προσωπικά δεδομένα καταστούν αντικείμενο διαφορετικής πολιτικής απορρήτου.
-
Περιοδικές αλλαγές
Καθώς το site συνεχώς επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει την ιστοσελίδα του και τα σχετικά με αυτήν προϊόντα και υπηρεσίες, θα ανανεώνει και τη παρούσα πολιτική. Σας συστήνουμε να διαβάζετε τη διαδικασία αυτή σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο της παρούσας πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η πολιτική αυτή θα τροποποιείται από καιρό σε καιρό, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους χρήστες.
-
Αποδοχή των διαδικασιών προστασίας του απορρήτου που εφαρμόζει το site
Εάν χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα, αποδέχεσθε και συναινείτε με τη παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, καθώς επίσης και με τους όρους και τις Προϋποθέσεις Χρήσης τής ιστοσελίδας που έχουν ανακοινωθεί μέσω αυτής.
-
Πολιτική επιστροφών
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, στηρίζοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών τις οποίες αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει, από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης τού διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, παραθέτουμε κατωτέρω τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.
12.1. Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα, η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία, καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
12.2. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η ΕΤΑΙΡΕΙΑ παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας, ισχύουν τα ακόλουθα:
- Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα, που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά τού προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής, η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση, κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
- Η επιστροφή τού προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. , ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κοκ.) και με πλήρη τη συσκευασία του. Εάν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή, επίσης, αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
- Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ είτε μέσω courier, ή στο κατάστημα που διατηρεί η ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
- Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
- Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή τού προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίον είχε γίνει η αρχική πληρωμή τού πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
12.3. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση, θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κοκ.), και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
- Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για τη διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
- Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούργιο ή, σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως, σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων τής αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή τού πελάτη προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς τής ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ προς τον πελάτη.
- Τα έξοδα αποστολής, τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος, βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό τής απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
-
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για τέτοια σύμβαση)ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα, όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία, από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ, όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα, από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και, αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
- Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
- Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης, αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
- Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή τού είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται, με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει τη δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα, η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
- Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία, αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τη φύση και τη λειτουργία των προϊόντων, παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων, η αξία τους αυτομάτως μειώνεται, καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο, και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για τη μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό τού προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση, καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμη και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
- Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό τής απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
-
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με τον νόμο. Ενδεικτικά, δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα όπως, π.χ., ακουστικά, πλαστελίνη (για λόγους υγιεινής), στην προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση, καθώς επίσης και στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμα της υπαναχώρησης. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν λογισμικό, το οποίο ενεργοποιείται μετά από δοκιμαστική περίοδο, για την οποία ενημερώνεται ο καταναλωτής και εντός της οποίας οφείλει είτε να υπαναχωρήσει είτε να αποδεχθεί το προϊόν και το λογισμικό, δεν ισχύει η υπαναχώρηση, αν παρέλθει ο χρόνος αυτός της δοκιμαστικής ενεργοποίησης χωρίς να έχει ασκηθεί το σχετικό δικαίωμα.
-
Ακύρωση παραγγελίας
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί υπαναχωρήσεως της ενότητας «Επιστροφές Προϊόντων», η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να κάνετε πίσω («back») και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας, πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν, μπορείτε να καλέστε τo 2310431669 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, αλλά έχει αποσταλεί το προϊόν στη διεύθυνσή σας και δεν επιθυμείτε την παραλαβή του, οφείλετε να καταβάλετε στην εταιρεία μας το συνολικό ποσό των εξόδων αποστολής, από και προς τον χώρο σας, που προκύπτει από το συνολικό βάρος της παραγγελίας.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ηλεκτρονική παραγγελία που έχει ολοκληρωθεί αποτελεί τη μεταξύ μας «Σύμβαση». Υποχρεούστε από τον νόμο να υποβάλλετε ακριβή και αληθή στοιχεία, καθώς και να παραλάβετε και να πληρώσετε την παραγγελία σας, όταν αυτή σας παραδοθεί. Ψευδείς και ανακριβείς δηλώσεις, καθώς και αδιαφορία ή άρνηση παραλαβής τής παραγγελίας σας μπορεί να επισύρουν νομικές κυρώσεις εις βάρος σας από τη νομική προστασία της εταιρείας μας.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη, προκειμένου να διεκδικήσει ζημίες που ενδεχομένως να έχουν προκύψει ως αποτέλεσμα ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας τού πελάτη.
Μετά την παραλαβή τού προϊόντος, καλέστε μας στο 2310431669 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τού δικτυακού τόπου, εξηγώντας τον λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
-
Όροι εγγύησης
Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας, τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση τού εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με τον κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφόσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
- Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
- Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία τής συσκευής (Σειριακός Αριθμός – SerialNo.)
- Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
-
Τρόποι πληρωμής
– Με αντικαταβολή
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας εύκολα και χωρίς κόπο, κατά την παράδοσή της στον χώρο σας, πληρώνοντας το σύνολο του λογαριασμού στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών.
Η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει πρόσθετη επιβάρυνση €1,50 (στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ), ανεξαρτήτως ποσού αγοράς.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των €300 (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των €300 (προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:
- Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
- Χρέωση σε πιστωτική/χρεωστική κάρτα.
– Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας εύκολα με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και αφού έχετε επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής,θα λάβετε πληροφορίες με τους τραπεζικούς λογαριασμούς των συνεργαζόμενων με την εταιρεία μας τραπεζών.
Η παραγγελία σας θα επεξεργαστεί και η αποστολή της θα δρομολογηθεί μετά την επιβεβαίωση της κατάθεσής σας. Σε περίπτωση που επιλέξετε την κατάθεση μέσω webbanking από άλλη τράπεζα εκτός των παρακάτω συνεργαζόμενων της εταιρείας μας, ενδέχεται η τράπεζα να σας χρεώσει έξοδα τραπέζης για τη συναλλαγή και να υπάρξει μια μικρή καθυστέρηση της συναλλαγής. Τα έξοδα προμήθειας βαρύνουν αποκλειστικά τον αγοραστή. Αν η μεταφορά γίνει από την ίδια τράπεζα, η πληρωμή εμφανίζεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι συνεργαζόμενες τράπεζες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για προεξόφληση της παραγγελίας σας είναι:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
Δικαιούχος : ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΑΔΗΣ
Αν χρησιμοποιείτε web banking, μπορείτε να κάνετε την κατάθεση του ποσού και να μας στείλετε με email στοcitymagthess.grτην απόδειξη της κατάθεσης. Επιλέξτε την τράπεζα που επιθυμείτε παραπάνω (κάνοντας «κλικ» σε κάθε τράπεζα) και θα οδηγηθείτε στην αντίστοιχη σελίδα (webbanking) της τράπεζας σας.
Μην ξεχάσετε στις πληροφορίες να συμπληρώσετε το ονοματεπώνυμό σας ή/και τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας.Μόλις μας στείλετε το καταθετήριο, θα κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες, για να παραλάβετε άμεσα τα διαθέσιμα προϊόντα.
– Με πιστωτική/χρεωστική κάρτα
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας εύκολα μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας. Δεχόμαστε MasterCard, Visa και Maestro.
Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της και CVV). Κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής στη σελίδα τής τράπεζας, παρακαλούμε όπως περιμένετε μέχρι να γίνει ανακατεύθυνση πίσω στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να σας εμφανίσει το μήνυμα «Η παραγγελία σας καταχωρήθηκε με επιτυχία!».
Μπορείτε να είστε πάντα βέβαιοι για την ασφάλεια των συναλλαγών σας με την Εταιρεία, καθώς τα στοιχεία σας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (σύγχρονη μέθοδος SSL-SecureSocketsLayer), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών υψηλής κρυπτογράφησης.
Η διαδικασία είναι απλή. Στο «Καλάθι» επιλέξτε ως τρόπο αποστολής την «Παραλαβή από το κατάστημα», ενώ στους τρόπους πληρωμής επιλέξτε «Πληρωμή στο κατάστημα κατά την παραλαβή». Μετά από λίγα λεπτά θα λάβετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, ενώ, μόλις συγκεντρώσουμε όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει, θα λάβετε και ενημέρωση για την παραλαβή τους από το κατάστημα.
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής τής παραγγελίας σας στο κατάστημα είναι:
- Μετρητά.
- Με κάρτα (πιστωτική, χρεωστική ή pre-paid).