




Οποιος βρεθεί το τελευταίο διάστημα στο Hyatt Regency Thessaloniki (ως πελάτης του ξενοδοχείου ή απλώς ως επισκέπτης, για να απολαύσει το φαγητό, το ποτό, τον καφέ του ή τη θρυλική πισίνα, τώρα που καλοκαιριάζει) θα δει μια μάλλον ασυνήθιστη φιγούρα να περιδιαβαίνει τις κοινόχρηστες αίθουσες και τους διαδρόμους του, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα. Είναι μια φιγούρα γύρω στο ένα μέτρο, όχι σιωπηλή (μια μουσική συνοδεύει το πέρασμά της), η οποία κινείται με άνεση στους χώρους του πεντάστερου ξενοδοχείου, κοιτώντας χαριτωμένα όποιον βρεθεί στο διάβα της με τα μεγάλα της μάτια. Όχι, δεν έχει σχέση με τη μεταφυσική… Είναι γέννημα της τεχνολογίας. Και έχει και όνομα: Προκόπης.
«Το Hyatt Regency Thessaloniki είναι το πρώτο ξενοδοχείο στην Ευρώπη που ενσωματώνει επίσημα ρομποτικό σύστημα room service» εξηγούν στο Citymag οι άνθρωποι του ξενοδοχείου – και προσθέτουν: «Ο Προκόπης, ‘γεννημένος’ στο Πανεπιστήμιο Tsinghua του Πεκίνου και εκπαιδευμένος υπό την επίβλεψη του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου και του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού καθηγητή Κωνσταντίνου Μαντέ, δεν αποτελεί απλώς ένα τεχνολογικό επίτευγμα. Είναι το νέο μέλος της ομάδας μας».



Ο Προκόπης κινείται ήδη διακριτικά στο lobby lounge του ξενοδοχείου (όπου βρίσκεται και ο σταθμός φόρτισής του), φορώντας τη στολή του με το παπιγιόν και το όνομά του στο πέτο, παραδίδοντας παραγγελίες με ακρίβεια και συνέπεια. Και επανακαθορίζει την «έξυπνη φιλοξενία», με επαγγελματισμό και διακριτική ευγένεια.
«Η απόφαση να τον εντάξουμε στη λειτουργία μας ήταν αποτέλεσμα στρατηγικής σκέψης» εξηγούν οι άνθρωποι του Hyatt Regency Thessaloniki. «Σε μια εποχή που η τεχνολογία παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο σε κάθε πτυχή της ζωής μας και ο σύγχρονος ταξιδιώτης αναζητά υπηρεσίες που συνδυάζουν λειτουργικότητα με χαρακτήρα, η είσοδος του Προκόπη ανταποκρίνεται απόλυτα στις απαιτήσεις της νέας εποχής του τουρισμού».
Εξοπλισμένος με σύστημα αυτόνομης πλοήγησης, τεχνητή νοημοσύνη και φωνητική αναγνώριση, ο Προκόπης είναι ένας πλήρως λειτουργικός ρομποτικός βοηθός: ενισχύει ουσιαστικά την εμπειρία του επισκέπτη, υποστηρίζει την αποδοτικότητα του προσωπικού (το οποίο έρχεται να ενισχύσει και όχι να αντικαταστήσει) και αναβαθμίζει το προφίλ κάθε ξενοδοχειακής μονάδας που επενδύει στο μέλλον.
«Όσο για το όνομά του», συμπληρώνουν οι άνθρωποι πίσω από την ομάδα που φρόντισε να φέρει τον πρώτο ρομποτικό βοηθό room service σε ευρωπαϊκό ξενοδοχείο (και, συγκεκριμένα, στο Hyatt Regency Thessaloniki), «δεν επιλέχθηκε τυχαία, καθώς παραπέμπει στην πρόοδο, την επιμέλεια και τη δημιουργικότητα, αξίες που βρίσκονται στον πυρήνα της ελληνικής φιλοξενίας και της ταυτότητάς μας ως Hyatt. Ήδη, η παρουσία του έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον επισκεπτών που αναζητούν εμπειρίες με καινοτομία, χαρακτήρα και ουσία. Για εμάς, η τεχνολογία δεν αντικαθιστά τον άνθρωπο, αλλά τον υποστηρίζει. Είναι προέκταση της φιλοξενίας μας, ένα εργαλείο που ενισχύει, εξελίσσει και αναβαθμίζει την εμπειρία διαμονής, πάντοτε με σεβασμό προς τον επισκέπτη. Με τον Προκόπη, το Hyatt Regency Thessaloniki εισάγει πρώτο στην Ευρώπη το μέλλον της φιλοξενίας».