fbpx

Citymagthess.gr

Η Χαλκιδική αφήνει πίσω της το υποτονικό 2024, αξιοποιώντας οδικό τουρισμό και ενίσχυση των πτήσεων

Μοιραστείτε το

Ο γενικός διευθυντής της Easy Hotelier, Νίκος Μωυσίδης.
Κείμενο: Νίκος Μωυσίδης*

Η Χαλκιδική, με τις εκπληκτικές παραλίες και τη μοναδική φυσική ομορφιά της, εξακολουθεί να παραμένει ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα – μάλιστα, δείχνει έτοιμη για μία από τις καλύτερες τουριστικές σεζόν το 2025. Μετά από συναντήσεις με κορυφαίους τουριστικούς οργανισμούς και διεθνείς φορείς στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση (ITB) στο Βερολίνο, οι πρώτες ενδείξεις δείχνουν θετική πορεία για τη Χαλκιδική. Οι προκρατήσεις για το προσεχές καλοκαίρι παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στη βρετανική και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Γενικότερα, η Χαλκιδική παραμένει πρώτος προορισμός για επισκέπτες από τις βαλκανικές χώρες, με τη βελτίωση της οδικής πρόσβασης και τη μείωση των χρόνων αναμονής στα σύνορα να την καθιστούν ευκολότερα προσβάσιμη και περισσότερο ελκυστική για τις γειτονικές αγορές. Αυτές οι εξελίξεις ενδυναμώνουν τη θέση της Χαλκιδικής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ταυτόχρονα, το διεθνές αεροδρόμιο «Μακεδονία», στη Θεσσαλονίκη, αποτελεί σημαντικό σημείο εισόδου για τους επισκέπτες που προορίζονται για τη Χαλκιδική. Φέτος η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί κατά 8,8%, με περισσότερους από 500.000 ταξιδιώτες να φτάνουν μέσω διεθνών πτήσεων. Η επέκταση των αεροπορικών δρομολογίων καθιστά τη Θεσσαλονίκη έναν ακόμη πιο κεντρικό κόμβο για την τουριστική κίνηση στην περιοχή – κι ας ευχηθούμε ότι θα πραγματοποιηθούν ακόμη περισσότερες συνδέσεις.

Ενίσχυση του τουρισμού από τη Ζώνη Σένγκεν

Άλλη μία σημαντική μεταβλητή που επηρεάζει τη φετινή σεζόν αποτελεί η ένταξη της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας στη Ζώνη Σένγκεν τον περασμένο Ιανουάριο, η οποία αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω την προσέλευση τουριστών από την Ανατολική Ευρώπη. Η ελεύθερη κυκλοφορία των πολιτών αυτών των χωρών θα διευκολύνει την πρόσβαση στη Χαλκιδική και θα υποστηρίξει την τουριστική κίνηση. Βέβαια, αν και οι προοπτικές για το προσεχές καλοκαίρι είναι αισιόδοξες, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο τουρισμός είναι ευαίσθητος σε εξωτερικούς παράγοντες. Γι’ αυτό είναι κρίσιμο οι τοπικοί φορείς και οι ξενοδόχοι να παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις και να είναι έτοιμοι να προσαρμοστούν σε οποιεσδήποτε αλλαγές στην τουριστική ζήτηση. Έγκαιρη αντίδραση και διορθωτικά μέτρα θα βοηθήσουν στη διατήρηση της θετικής πορείας του τουρισμού στην περιοχή.

Εν κατακλείδι, η Χαλκιδική φαίνεται να είναι έτοιμη για μια εξαιρετική τουριστική περίοδο το 2025, με τις συνεχείς βελτιώσεις στις υποδομές να ενισχύουν τη θέση της στην αγορά. Οι επισκέπτες μπορούν να περιμένουν μιαν άνετη και αξέχαστη εμπειρία, ενώ η περιοχή θα εδραιώσει τη θέση της ως ενός από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στη Μεσόγειο. Με σωστή προετοιμασία και στρατηγική, η Χαλκιδική θα παραμείνει ένας από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

* Ο κ. Νίκος Μωυσίδης είναι γενικός διευθυντής της Easy Hotelier.

Μοιραστείτε το

Κύλιση στην κορυφή

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική απορρήτου.

Ρυθμίσεις Cookies

Παρακάτω μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies θα επιτρέψετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Πατήστε στην αποθήκευση ρυθμίσεων για να εφαρμόσετε την επιλογή σας.

ΛειτουργικάΗ ιστοσελίδα για να δουλέψει χρησιμοποιεί κάποια απαραίτητα λειτουργικά cookies.

ΣτατιστικάΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για στατιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο που σας προσφέρουμε.

Κοινωνικά ΔίκτυαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies από τα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε περιεχόμενο από πλατφόρμες όπως το YouTube και το FaceBook. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΔιαφημίσειςΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για διαφημιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΆλλαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί και ορισμένα cookies από υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες