fbpx
ΑρχικήCT DAILYΠώς θα είναι ο ΟΑΣΘ στη μετά-καραντίνα εποχή;

Πώς θα είναι ο ΟΑΣΘ στη μετά-καραντίνα εποχή;

Το σχέδιο επανεκκίνησης του οργανισμού μετά την κρίση τού κορωνοϊού εξέτασαν σε τηλεδιάσκεψη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, με τη διοίκηση του ΟΑΣΘ.

- Advertisment -

Το επιχειρησιακό σχέδιο επανεκκίνησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) σε συνδυασμό με τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ, μετά την κρίση τού κορωνοϊού, ήταν το αντικείμενο τηλεδιάσκεψης που είχε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, με τη διοίκηση του Οργανισμού, με τη συμμετοχή τού υφυπουργού, Γιάννη Κεφαλογιάννη, και του γενικού γραμματέα, Νίκου Σταθόπουλου.

Ο κ. Καραμανλής ζήτησε από τους συμμετέχοντες αναλυτική ενημέρωση σχετικά με:

  • την πορεία εφαρμογής των μέτρων αντιμετώπισης της Covid-19,
  • την οικονομική διαχείριση του οργανισμού σε σχέση με τη μείωση της επιβατικής κίνησης λόγω της πανδημίας,
  • την πορεία τής συνεργασίας τού ΟΑΣΘ με τα ΚΤΕΛ,
  • τη συντήρηση των οχημάτων,
  • τον προγραμματισμό ενοικίασης λεωφορείων,
  • την πορεία αναδιάρθρωσης του οργανισμού.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα, κατά τις ώρες αιχμής (06:00 – 10:00 και 14:00 – 18:00) κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη 295 λεωφορεία (220 οχήματα του ΟΑΣΘ και ακόμη 75 που προέκυψαν από τη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ). Διαβεβαίωσε πως ο αριθμός των επιβατών ανά λεωφορείο δεν ξεπερνά τα 25 άτομα, όπως άλλωστε ορίζει και η σχετική πράξη νομοθετικού περιεχομένου, ενώ εφαρμόζονται κατά γράμμα οι οδηγίες προφύλαξης του ΕΟΔΥ για τους εργαζόμενους.

Σε ό,τι αφορά τα έσοδα του οργανισμού, αυτά είναι μειωμένα, με τη διοίκηση να ευελπιστεί για καλύτερα αποτελέσματα με τη σταδιακή άρση των μέτρων περιορισμού –όποτε αποφασιστεί– από την κυβέρνηση. Στόχος είναι περί τα μέσα Μαΐου, εφόσον αρθούν όλα τα μέτρα, να κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη έως και 350 λεωφορεία (αύξηση που θα βασιστεί στη συνεργασία με τα ΚΤΕΛ και στη βελτίωση της συντήρησης), ενώ το φθινόπωρο, με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το leasing, στόχος είναι να φτάσουμε προοδευτικά στα 500 οχήματα.

Όπως είπε στους συμμετέχοντες στη τηλεδιάσκεψη ο κ. Καραμανλής, «ο ΟΑΣΘ γυρίζει σελίδα», ώστε σταδιακά να επανέλθει σε επίπεδο στόλου και συχνότητας υπηρεσιών στο 2014.

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική απορρήτου.

Ρυθμίσεις Cookies

Παρακάτω μπορείτε να επιλέξετε ποια cookies θα επιτρέψετε σε αυτή την ιστοσελίδα. Πατήστε στην αποθήκευση ρυθμίσεων για να εφαρμόσετε την επιλογή σας.

ΛειτουργικάΗ ιστοσελίδα για να δουλέψει χρησιμοποιεί κάποια απαραίτητα λειτουργικά cookies.

ΣτατιστικάΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για στατιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε το περιεχόμενο που σας προσφέρουμε.

Κοινωνικά ΔίκτυαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies από τα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε περιεχόμενο από πλατφόρμες όπως το YouTube και το FaceBook. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΔιαφημίσειςΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για διαφημιστικούς σκοπούς, ώστε να μπορούμε να σας προσφέρουμε περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει. Αυτά τα cookies μπορεί να καταγράφουν τα προσωπικά σας δεδομένα.

ΆλλαΗ ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί και ορισμένα cookies από υπηρεσίες που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες